تجربه من از تعمیر یخچال بوش در تهران

تجربه من از تعمیر یخچال بوش در تهران
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
asal

تعمیر یخچال بوش در تهران

به جهت رفع خرابی یخچال برند بوش به یکی از تعمیرگاه‌های تهران مراجعه کردم. زمانی که وارد نمایندگی شدم به ظاهر که همه چی درست بود و همه چیز روی یه نظم خاصی پیش میفرست، اما متاسفانه زمانی که تعمیرکار یخچال بوش در تهران به منزل اعزام شد متوجه شدم که حرفه ای خاصی نداشته و علاوه براین که مشکل یخچال رفع نشد، برد یخچال که کاملا سالم بود هم توسط همین تعمیرکار به مشکل خورد …

این تجربه من از تماس با یک تعمیرکار به ظاهر متخصص یخچال بوش در تهران بود از این جهت در سطح نت و در سطح بازار به دنبال یک تعمیرکار خوب یخچال فریزر برند بوش گشتم تا این که تونستم با چند تا سایت آشنا بشم. همه چیز کاملا خوب بود به ظاهر سایت‌ها افراد متخصص تعمیرکار رو معرفی میکردن اما این بار نمیخواستم دوباره ضربه بخورم. تصمیم گرفته با تعمیرکاران مجرب تک تک سایت‌های تعمیر یخچال تماس بگیرم. شروع به برانداز کردن سایت برای پیدا کردن شماره تماس تعمیرکار شدم، سایت اول با این که خیلی تمیز و ظاهر زیبایی داشت اما شماره هیچ تعمیرکار یخچالی داخلش ثبت نشده بود، فکر کردم باید از طریق تماس با ما اقدام کنم اما وقتی با شماره داخل تماس با ما، تماس گرفتم متوجه شدم که اون سمت خط کسی نیست جز یه آقایی که کار واسطه گری انجام میداد و من هرچقدر اصرار کردم تا شماره تعمیرکار یخچال بوش در شهر تهران را در اختیار من بگذارد اما بی فایده بود!!!

تصمیم گرفتم بی خیال این سایت خدمات یخچال بشم رفتم سراغ سایت دیگه، متاسفانه در کمال ناباوری این سری هم یه خانم تلفنم رو جواب داد اما مشکل قبل دوباره تکرار شد یعنی شماره نمایندکی یا تعمیرکار یخچال رو در اختیارم قرار ندادن و حتی بدتر از اون اینکه ازم خواستن تا یه فرم درخواست اعزام تعمیرکار یخچال پرکنم! بنظر شما بدتر ازاین هم داریم؟

و سرانجام در بین تماس‌ها برای پیدا کردن تعمیرکار یخچال بوش در تهران با سایت کاری تی آشنا شدم، باید بگم فوق العاده بود تو همون اول صفحه لیست تعمیرکاران و مهارتشون رو دیدم و خیلی راحت میتونستم نماینده تعمیر یخچال بوش رو در تنها در تهران بلکه هر محله‌ای که نیاز داشتم امتحان کنم. وقتی عبارت زیر رو از سایت کاری‌تی خوندم خیالم دیگه از تخصص و مهارت تعمیرکاران راحت شد حداقل میدونم که این سایت تمام تلاشش رو برای ارائه یه خدمات خوب به مشتریاش انجام خواهد داد:

چنانچه برای تعمیر یخچال خود از نمایندگی تعمیرات یخچال بوش کمک بگیرید، پروسه رفع عیب دستگاه شما با سرعت و کیفیت بالا انجام خواهد شد. معمولا نمایندگی‌های بوش هیچگونه محدودیتی در ارائه خدمات خود نداشته و خرابی را با دقت بالا برطرف می‌کنند. اشتباه بسیاری از افراد این است که تعمیر یخچال فریزر بوش را به یک فرد ناشناس می‌سپارند. در حالی که تکنسین نمایندگی‌های بوش تجربه بالایی در زمینه تعمیر انواع یخچال فریزر این برند دارند.

https://kariti.ir/repairs/refrigerator/tehran-bosch-refrigerator/

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/MOqG
نظرتان را بنویسید