انواع تاس ها

انواع تاس ها
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
شرکت هدهد

تاس یا طاس به شکل هندسه ای مکعب می باشد که اکثرا در بازی های رقابتی و مسابقه ای تخته ای از آنها استفاده میشود که بعد از انداختن و یا اصطلاحا تاس ریختن عدد 1 تا 6 را نشان میدهد.

تاس‌ ها در گذشته و در تمامی فرهنگ‌های باستانی برای بازی و پیش‌بینی استفاده می‌شدند. به عنوان مثال، در مصر باستان از اشیاء شبیه به تاس برای بازی به نام "سنت" استفاده می‌شد. آنها معمولاً باور داشتند که نتیجه انداختن تاس تحت تأثیر قدرت‌های الهی قرار دارد و گاهی از تاس‌ها برای تصمیم‌گیری یا پیش‌بینی در مراسم‌ها استفاده می‌شد.

اگر شما به دنبال فروش تاس خود هستید باید در نظر داشته باشید تصویری که برای محصول خود انتخاب میکنید، در واقع مانند جنسی است که در ویترین مغازه گذاشتید و باعث میشود که مشتری وارد سایت فروشگاه خرید تاس شما شده و در نهایت خرید خود را انجام دهد. پس سعی کنید در محیطی پر از نور با پس زمینه ای متضاد رنگ تاس و با دوربینی با کیفیت تصویر خود را ثبت کنید.

تصویر محصول در فروشگاه های اینترنتی بسیار مهم است زیرا  امروزه عکس های زیادی در سراسر اینترنت وجود دارد و هر شخصی دنبال محصولی در اینترنت بگردد ابتدا از تماشای عکس ها شروع میکند. به همین صورت اگر توجه مشتری به عکس محصولی که شما آپلود کرده اید جذب شود، وارد سایت شما میشود و به دنبال لوازم مورد نیاز خود می گردد. و به همین دلیل عکس برداری از محصول در تجارت الکترونیک از اهمیت بالایی برخوردار است.

با توجه به اینکه تاس‌ها برای تولید اعداد تصادفی به کار می‌روند، آنها در فرهنگ‌ها و ادبیات به عنوان نمادهای مختلفی تفسیر شده‌اند. از جمله نماد شانس، تصادف، قضا و قدر، و حتی گاهی به عنوان نمادی از توانایی انسان در کنترل زندگی و مقدرت.

برچسب ها
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/7N9y
نظرتان را بنویسید