۷ علت یخ زدن یخچال بدون برفک (از زبان تعمیرکاران یخچال کاری تی)

۷ علت یخ زدن یخچال بدون برفک (از زبان تعمیرکاران یخچال کاری تی)
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
شهرزاد خلیلی

یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال فریزرهای قدیمی امری رایج است، اما مسئله قابل توجه این است که متوجه یخ زدن یخچال بدون برفک می‌شویم! یخچال فریزرهای جدید الجی، هیمالیا، امرسان، الکترواستیل، سامسونگ، اسنوا، یخساران و سایر برندها همگی مجهز به سیستم نوفراست (بدون برفک) هستند. وظیفه این سیستم جلوگیری از یخ زدن وسایل داخل یخچال است. اما با این وجود ممکن است باز هم یخچال برفک بزند!
گاهی اوقات دلیل برفک زدن یخچال بدون برفک خرابی قطعات داخلی یخچال نظیر المنت، سنسور دیفراست، دریچه دمپر و ... است در این صورت برای رفع مشکل، نیاز به تعویض قطعات یا به عبارتی تعمیر یخچال است، از این جهت شما می‌توانید برای پیدا کردن تعمیرکار یخچال متناسب با شهر و برند یخچال خود به صفحه تعمیر یخچال در سایت کاری تی https://kariti.ir/repairs/refrigerator/  مراجعه نمایید.
اما گاهی اوقات دلیل برفک زدن یخچال نوفراست عدم استفاده صحیح از یخچال فریزر می‌باشد، بنابراین در این مطب به بررسی کامل 7 علت یخ زدن یخچال می‌پردازیم.

نشانه‌های یخ زدن یخچال بدون برفک

یافتن علت یخ زدن یخچال زمانی مهم می‌شود که با علائم یخ زدن یخچال بدون برفک مواجه شده باشیم. معمولا علائمی نظیر یخ بستن مواد غذایی، وجود برفک بیش از اندازه در یخچال، وجود یخ در کف، داخل یا بالای یخچال و ... همگی می‌توانند حاکی از وجود خرابی یا نقص در عملکرد سیستم نوفراست باشند.
البته یخ زدن یخچال فریزر با نشانه‌های دیگری نظیر یخ زدن لوله مسی پشت یخچال فریزر هم مواجه است. با تمام تفسایر علائم دیگری هم در زمان یخ بستن یخچال وجود دارد. برای مثال ممکن است علاوه بر انجماد بیش از حد مواد غذایی، طعم و مزه خوراکی، میوه و سبزیجات هم تغییر پیدا کند. به این موارد حتما توجه کنید.

۷ علت یخ زدن یخچال بدون برفک (از زبان تعمیرکاران یخچال کاری تی)

اگرچه در پاره‌ای از مواقع می‌توان مشکل یخ زدن یخچال فریزر را برطرف نمود، اما اغلب اوقات عیب یابی و حل علت زیاد یخ زدن یخچال باید توسط تکنسین حرفه‌ای انجام شود. یک راه آسان و سریع برای سپردن تعمیرات یخچال فریزر به تعمیرکار حرفه‌ای مراجعه به سایت کاری تی https://kariti.ir  است. در این سایت شما بهترین تعمیرکاران یخچال فریزر در شهر خود را پیدا خواهید کرد.

 

راه حل فوری ضعیفی چشم،آستیگمات و پیری چشم ! ↩ مشاوره رایگان↪

خرید با تخفیف

7 علت یخ زدن یخچال فریزر بدون برفک (نوفراست)

در این قسمت به بررسی علت یخ زدن داخل یخچال بدون برفک می‌پردازیم. البته این موارد می‌توانند علت یخ زدن یخچال معمولی هم باشند.

۷ علت یخ زدن یخچال بدون برفک (از زبان تعمیرکاران یخچال کاری تی)

چه از یخچال فریزر قدیمی استفاده می‌کنید، چه یخچال فریزر مجهز به نوفراست، به احتمال زیاد علت یخ زدن یخچال تان در لیست زیر پیدا شود:

  1. خرابی المنت یا هیتر
  2. خرابی سنسور دیفراست
  3. معیوب بودن دریچه دمپر
  4. نشت گاز مبرد
  5. باز و بسته شدن مکرر درب یخچال
  6. خرابی برد الکترونیکی
  7. خرابی ترموستات


منبع: asriran.com/0043ON

 

لینک مرجع asriran.com/0043ON
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/ljWj
نظرتان را بنویسید