بهترین پارک های تهران برای تفریح خانوادگی کجاست؟

بهترین پارک های تهران برای تفریح خانوادگی کجاست؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
yyyyy

انتخاب بهترین مكان های تفریحی تهران برای خانواده به سلیقه و علایق شما بستگی داره. با این حال، میتونم چند تا از محبوب ترین و مناسب ترین گزینه ها رو بهتون معرفی کنم:

پارک ملت: این پارک یکی از بزرگترین و معروف ترین پارک های تهران هست که امکانات رفاهی و تفریحی متنوعی داره، از جمله شهربازی، باغ وحش، دریاچه، زمین بازی، مسیرهای پیاده روی و دوچرخه سواری، کافه و رستوران.

پارک لاله: پارک لاله هم از پارک های بزرگ و محبوب تهران هست که به خاطر گل های لاله اش در فصل بهار معروفه. این پارک هم امکانات رفاهی و تفریحی خوبی داره، از جمله زمین بازی، مسیرهای پیاده روی، کافه و رستوران.

پارک جمشیدیه: این پارک در منطقه ییلاقی شمالی تهران قرار داره و به خاطر آب و هوای خنک و کوهستانی اش معروفه. پارک جمشیدیه فضای سبز قشنگی داره و برای پیاده روی، کوهنوردی و پیک نیک عالیه.

پارک ساعی: این پارک هم از پارک های محبوب مرکز شهر تهران هست که فضای سبز قشنگی داره و امکانات رفاهی خوبی مثل زمین بازی، مسیرهای پیاده روی، کافه و رستوران داره.

پارک قیطریه: این پارک یه باغ قاجاری هست که در دوره پهلوی به پارک تبدیل شده. پارک قیطریه فضای سبز قشنگی داره و آرام و خلوت تره.
پارک های دیگه ای که برای تفریح خانوادگی مناسب هستن:

پارک آب و آتش: این پارک یه پارک مدرن هست که طراحی زیبایی داره و آلاچیق، برکه، آبنما، زمین بازی و مسیرهای پیاده روی داره.
باغ ایرانی: این باغ یه نمونه ی منحصر به فرد از باغ های ایرانی هست که طراحی سنتی زیبایی داره و برای آشنایی با معماری باغ های ایرانی جای مناسبی هست.
پارک پرواز: این پارک روی تپه ای قرار داره و نمای پانوراما ی زیبایی از شهر تهران داره. پارک پرواز شهربازی، زمین بازی، مسیرهای پیاده روی و کافه داره.

برچسب ها
نظرتان را بنویسید