نحوه ارایش دخترانه

نحوه ارایش دخترانه
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
لگراند

در آموزش آرایش ساده فقط کافیست برای داشتن چهره ای زیبا و با وقار و پوستی سالم به چند نکته توجه کنید که در ادامه به آن ها می پردازیم:

نوع پوست خود را بشناسید
ابتدا باید نوع پوست خود را بشناسید و بسته به آن از محصولات آرایشی مناسب پوست های خشک و چرب استفاده کنید. همانطور که می دانید، باید محصولات مراقبت از پوست، کرم پودر و پنکک را با توجه به نوع پوست خود انتخاب کنید.

پوست خود را بشویید
برای داشتن پوستی سالم باید روتین پوستی داشته باشید که ساده ترین آن شستن منظم پوست است. برای این کار باید از محصولات بهداشتی متناسب با نوع پوست خود استفاده کنید. بهتر است قبل از آرایش و در پایان روز پوست خود را بشویید تا آرایش بهتری داشته باشید و سلامت پوست خود را تضمین کنید.

مرطوب کردن
به یاد داشته باشید که پس از هر بار شستشو باید رطوبت از دست رفته را به پوست بازگردانید. برای این کار می توانید از مرطوب کننده ها، پایه ها یا سرم های متناسب با نوع پوست خود استفاده کنید. سرم ها درمانی هستند و شما می توانید با توجه به دغدغه های پوستی خود بهترین نوع سرم را انتخاب و خریداری کنید.

کرم پودر بزنید
برای شروع کار باید کرم پودر مناسب با رنگ و نوع پوست را با استفاده از پد یا برس مناسب روی پوست خود بزنید. اگر پوست خشکی دارید باید از کرم پودر مناسب برای پوست خشک و اگر پوست چرب دارید از کرم پودر مناسب پوست چرب استفاده کنید. در این بین ما می توانیم کرم پودر از برند لگراند را به شما پیشنهاد دهیم. این کرم پودر برای پوست های مختلط مناسب است و در دو نوع موجود می باشد:

کرم پودر روزانه
این کرم پودر به دلیل بافت سبک و پوشش دهی مناسب برای استفاده روزانه مناسب است. دارای مقدار قابل توجهی SPF است که این محصول را جایگزین مناسبی برای ضد آفتاب می کند. برای انواع پوست مناسب است و ماندگاری بالایی دارد.

کرم پودر ویتامین E
این کرم پودر برای استفاده روزانه نیز مناسب است با این تفاوت که ویتامین E موجود در این محصول به درمان مشکلات پوستی شما کمک می کند. اگر پوست چرب دارید و جوش ها مشکل اصلی شما هستند، این کرم پودر به ترمیم لکه های به جا مانده از جوش کمک می کند. اگر پوست خشکی دارید، این کرم پودر به شما در درمان جوش های کم عمق کمک می کند. بافت سبک و پوشانندگی متوسط ​​این کرم پودر آن را به بهترین گزینه برای آرایش دخترانه تبدیل خواهد کرد.

  • صورت خود را شکل دهید
    قبل از انتخاب بهترین رنگ رژ لب برای دختران، باید فرم صورت خود را اصلاح کنید یا بهتر بگوییم زیبایی خود را نشان دهید. برای این کار موارد زیر را توصیه می کنیم:
    از کانسیلر کمک بگیرید و تیرگی زیر چشم و لکه های روی پوست را روشن کنید.
  • از کانتور استفاده کنید و آن را زیر گونه ها، اطراف بینی و برای کج کردن خط فک و چانه بمالید تا فرم گونه های برجسته، بینی کوچک و فرم صورت اصلاح شود.
  • رژگونه ای را انتخاب کنید که با رنگ پوست شما همخوانی داشته باشد و آن را خیلی ملایم روی گونه ها بزنید تا گونه هایتان برجسته شود.
    از هایلایتر استفاده کنید و آن را به بالای گونه ها و بینی بزنید.

 

چشم ها را آرایش کنید
برای داشتن آرایش دخترانه نباید از سایه های تیره استفاده کنید. در انتخاب رنگ ها محدودیتی ندارید اما بهتر است از رنگ هایی با تناژ کم استفاده کنید. برای زیباتر شدن چشم ها می توانید از خط چشم استفاده کنید و زیبایی چشم ها را افزایش دهید. پس در اینجا این ریمل است که می تواند به زیبایی چشم شما کمک کند.

فرقی نمی کند چه نوع رژ لبی را برای آرایش دخترانه انتخاب کنید، اما طبق یک قانون نانوشته، خانم ها برای محیط های رسمی مانند محل کار، دانشگاه و ... از روش لب مات استفاده می کنند. اما در محیط های دوستانه مانند شب های رسمی و حتی دوستانه، رژ لب روشن را ترجیح می دهند.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/BlGQ
نظرتان را بنویسید