تولید کنندگان جک پالت در ایران و جهان

تولید کنندگان جک پالت در ایران و جهان
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
آذران پیشرو صنعت

تولید کنندگان جک پالت در ایران و جهان

برند در افزایش فروش برای یک کسب و کار بسیار مهم است، زیرا مشتریان رابطه ای احساسی با برند برقرار می کنند. هویت برند قوی وفاداری مشتری را افزایش می دهد که به نوبه خود باعث افزایش فروش برای کسب و کار می شود. در زمینه تجهیزات انبارداری از جمله جک پالت دستی نیز شرکت های بسیاری اقدام ب طراحی و تولید انواع جک پالت دستی نموده اند. هر کدام از این شرکت های تولیدی حداکثر سعی خود را نموده اند تا بتوانند با ارائه یک محصول با کیفیت در بازارهای جهانی سهمی برای خود داشته باشند. برندهای مطرح تولید کننده جک پالت با اینکه هزینه بالایی اولیه برای خرید دارند، و قیمت آنها نسبت به سایر برندها بالاتر می باشد با این حال چون جک پالت دستی دستگاهی است که بایستی در محیط صنعتی بکار بسته شود، مشتریانی که از این نوع تجهیز استفاده می کنند، کیفیت را در اولویت خود قرار داده و از این برندها در مجموعه های صنعتی خود استفاده می کنند. در ادامه با بهترین تولید کنندگان جک پالت دستی آشنا خواهیم شد.

بهترین برند های تولید کننده جک پالت در جهان

شرکت های بزرگ جهانی در کنار تولید تجهیزاتی همانند لیفتراک برای خالی نماندن سبد محصولاتی خود، در کنار سایر تجهیزات انبارداری، اقدام به تولید انواع جک پالت دستی نیز می نماید که از آن جمله می توان به موارد زیر اشاره نمود:

جک پالت یوهانریش آلمان Jungheinrich

جک پالت یونگ هاینریش از سری محصولات کشور آلمان با سابقه ای بالای ۶۰ سال حضور مداوم در صنعت لجستیک و انبار داری می باشد. محصولات متنوع ساخت این شرکت و استقبال از آنها به دلیل کیفیت متمایز، سبب شده یوهانریش یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان تجهیزات بالابری و حمل ونقل، داخل و خارج انبار باشد. تولیدات شرکت یوهانریش شامل لیفتراک برقی، لیفتراک دیزل، لیفتراک گازی، لیفتراک دوگانه سوز، پالت تراک برقی، جک پالت دستی، ریچتراک، استاکر برقی ، یدک کش و دستگاههای راهروباریک (VNA) می باشد.

کمپانی یوهانریش با رشدی مداوم و تولید محصولاتی با کیفیت طی سال های کاری خود توانسته روز به روز قوی تر شود. این کمپانی طی سال های اخیر تلاش کرده است که رقبای قدرتمند خود را کنار بزند و جایگاه خود را بین بهترین تولید کنندگان تجهیزات انبارداری حفظ نماید.

جک پالت تویوتا Toyota

شرکت تویوتا در سال 1926، توسط فردی ژاپنی به نام ساکیشی تویودا راه اندازی شد. شرکت تویوتا، تولید کننده انواع خودرو و ماشین های صنعتی، نساجی، تجاری، تجهیزات حمل و نقل و همچنین ارائه دهنده خدمات بازرگانی می باشد. در سال 1935، اولین کارخانه خودروسازی تویوتا آغاز به کار کرد. در سال 1937، شرکت تویوتا موتور به طور رسمی افتتاح شد. اولین محصول تجاری شرکت تویوتا، کامیون 1/5 تنی بود. شرکت تویوتا در حال حاضر به عنوان یکی از بزرگترین سازندگان لیفتراک در جهان شناخته شده است.
جک پالت تویوتا ، عموماً یک ماشین مخصوص حمل و نقل و جابه جایی بار است و متناسب با نوع کار و محیط، بصورت دستی و برقی استفاده می شود. شرکت تویوتا، همچنین انواع لیفتراک دیزلی، لیفتراک برقی، لیفتراک دوگانه سوز و تجهیزات انبارداری ( استاکر برقی و دستی، پالت تراک و ریچتراک) را تولید و به بازار عرضه می نماید.

جک پالت کلارک Clark

کلارک، یکی از برندهای معتبر جهانی در صنعت لیفتراک و تجهیزات انبارداری، به خاطر کیفیت و تکنولوژی پیشرفته‌اش شناخته می‌شود. این شرکت که در سال ۱۹۱۷ تأسیس شد، دستگاههای خود را در کارخانه‌های ایالات متحده، آلمان و چین تولید می‌کند.

جک پالت کلارک، یکی از برندهای معتبر و شناخته‌شده در صنعت تجهیزات انبارداری، به دلیل تکنولوژی‌های پیشرفته و کیفیت بی‌نظیر محصولاتش مورد توجه قرار دارد. این شرکت با ارائه محصولات متنوع و قابلیت‌های برجسته، به یکی از پیشگامان جهانی در این صنعت تبدیل شده است.

جک پالت کراون Crown

Crown Equipment Corporation یک شرکت خصوصی در ایالات متحده است، پنجمین تولیدکننده بزرگ لیفتراک‌های صنعتی برقی در جهان است.

جک پالت دستی کرون با توجه به کیفیت , عمر بالا, قطعات یدکی در دسترس و سهولت تعمیرات توانسته اند نظر مشتریان ایرانی را به عنوان یک جک پالت قابل اعتماد و کارا جلب کند و به عنوان یک رغیب سر سخت برای جک پالت های تویوتا بشمار آیند.

جک پالت هیوندای Hyundai

صنایع سنگین هیوندای (Hyundai)  یک شرکت چند ملیتی و مجموعه ای از شرکتها و کارخانجات بزرگ تولید کننده ماشین آلات صنایع سنگین در کشور کره جنوبی است که در سال 1947 توسط آقای چونگ جو یونگ (Chung Ju Yung) بنیان گذاری و تاسیس شد. صنایع سنگین هیوندای (Hyundai Heavy Industry)  زیر مجموعه ی  شرکتهای هیوندای می باشد، که به عنوان بزگترین شرکت کشتی سازی جهان شناخته شده است. این شرکت از سال 1985 شروع به تولید ماشین آلات سنگین راهسازی، معدنی و صنعتی (بیل مکانیکی، مینی بیل، لودر، مینی لودر، بکهو، و انواع لیفتراک) نموده است. که در این میان جک پالت هیوندای از مجموعه محصولات شرکت هیوندا می باشد که دارای ظاهری با ظرافت همراه با قدرت و کیفیتی پایدار است و کیفیت جک پالت هیوندای بگونه ای است که رضایت مشتری را در هر شرایط محیطی می تواند جلب کند.

جک پالت کاترپیلار Caterpillar

کاترپیلار عنوان بزرگ‌ترین سازنده‌ی ماشین‌آلات سنگین عمرانی، ماشین‌آلات استخراج معدن، موتورهای دیزلی، موتورهای گازسوز، موتورهای درون‌سوز، لوکوموتیوهای دیزلی-الکتریکی، لیفتراک و توربین‌های گازی را در دنیا به خود اختصاص داده است. شرکت کاترپیلار در تاریخ ۱۵ آوریل سال ۱۹۲۵ از ادغام دو کمپانی تولیدی هولت (Holt Manufacturing Company)‏ از استاکتون کالیفرنیا و شرکت سی ال بست (C. L. Best Gas Traction Company)‏ از سن‌لاندرو کالیفرنیا تشکیل شد.

شرکت کاترپیلار (Caterpillar)، یک ابرشرکت صنایع سنگین آمریکایی است که در زمینه طراحی و توسعه، مهندسی و ساخت موتورهای دیزل، تجهیزات سنگین، ماشین‌آلات کشاورزی و کامیون‌ها فعالیت می‌کند و به‌عنوان بزرگ‌ترین سازنده ماشین‌آلات عمرانی و معدنی جهان شناخته می‌شود.

دفتر مرکزی کاترپیلار در شهر پئوریا، ایلی‌نوی قرار دارد و بخشی از سهام آن در بازار بورس نیویورک معامله می‌شود و یکی از ابرشرکت‌های شاخص اس اند پی ۵۰۰ و نیز میانگین صنعتی داو جونز به‌شمار می‌آید. کاترپیلار با برند CAT و رنگ زرد محصولاتش، شناخته می‌شود.

جک پالت دوسان Doosan

شرکت دوسان، در سال 2005 توسط گروه دوسان، تاسیس شد. در همان سال نیز شرکت صنایع سنگین دوو، با همکاری گروه دوسان راه اندازی شد و اکنون به بخش بزرگی از سازندگان ماشین آلات صنعتی تبدیل شده اند.

شرکت دوو – دوسان ، با نام تجاری "ماشین آلات سنگین دوو"  موفق به ساخت تجهیزات ساخت و ساز، وسایل نقلیه صنعتی، موتورهای دیزلی، تجهیزات تأمین برق، ماشین آلات، تجهیزات اتوماسیون صنعتی و محصولات صنایع دفاعی (سیستم های سلاح های زرهی و سلاح های دفاع هوایی) شد.
شرکت دوو–دوسان در دهه 1960، ساخت و تولید لودر را آغاز کرد و توانست در طی کمتر از یک دهه، بیش از 1000 دستگاه را به فروش برساند. اولین کارخانه که برای تولید اختصاصی لیفتراک در نظر گرفته شده بود، یک سال پس از اولین موفقیت در ساخت و فروش محصولات، تأسیس شد.

در نتیجه تعهد و کار سخت است که این شرکت توانسته به عنوان تولید کننده شماره یک در بازار داخلی، با حجم تولید محصولات،  بیش از 300,000 واحد در سال 2006، معروف شود.
شرکت دوو – دوسان، ماشین های ساده، قدرتمند و عملکردی را طراحی کرده اند که علاوه بر محبوبیت زیاد، محافظ محیط زیست نیز هست. علاوه بر این، ارائه خدمات عالی و خدمات پس از فروش به مشتریان باعث شد که جوایز بسیاری را از آن خود کند. بهترین جایزه جهانی در سال 2000  به خاطر طراحی محصولات دریافت شد.
این شرکت اکنون با در اختیار داشتن تکنولوژی های روز دنیا، انواع جک پالت های صنعتی را تولید و به بیش از 90 کشور جهان صادر می کند. نمایندگی لیفتراک دوو - دوسان در سراسر جهان، ارائه کننده مطلوب ترین خدمات و محصولات این شرکت بزرگ هستند.

بهترین برند ایرانی تولیدکننده جک پالت

جک پالت تی ام اس tms

شرکت تسهیل ماشین صنعت با هدف اعتلای فرهنگ جابجایی مواد در سال ۱۳۸۳ تاسیس گردید و در طول بیش از یک دهه فعالیت مستمر خود توانست به یکی از پیشگامان این صنعت در تولید تجهیزات انبارداری از قبیل لیفتراک، جک پالت ایرانی، استاکر برقی، استاکر دستی، پالت تراک، انواع بشکه گیر و ... تبدیل گشته و سهم قابل توجهی از بازار تجهیزات جابجایی مواد را بدست آورد. اکنون این شرکت با داشتن سه کارخانه مجهز در شهرک صنعتی شمس آباد و پایتخت و بیش از 15000 مترمربع فضای تولیدی و اداری به عنوان بزرگنرین تولیدکننده جک پالت(پالت تراک) و تجهیزات جابحایی مواد در خاورمیانه به کار خود ادامه می دهد.هدف این شرکت تولید کالای با کیفیت ایرانی با قیمتی قابل رقابت با محصولات مشابه غربی و چینی می باشد و بیشترین انرژی خود را مصروف این هدف می نماید.

مشاوره و فروش انواع جک پالت دستی

شرکت آذران پیشرو صنعت تبریز بعنوان تامین کننده انواع جک پالت  دستی در ایران مفتخر است به اطلاع برساند در راستای گسترش فعالیتهای خود و پاسخگویی به نیاز مشتریان، واردات و فـروش از محل موجودی انواع جک پالت دستی از تناژ 2 الی 5 تن را در دستور کار قرار داده و همچنین قادر به پذیرش سفارش مدل های خاص مورد نظر مشتریان محترم با شرایط ویژه نیز می باشد. این جک پالت ها بصورت چرخ پلی اورتال، چرخ پلی آمید و چرخ چدن در دو نوع جک پالت استاندارد و جک پالت عریض تولید و عرضه می گردد.

برای کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره خرید، ارسال کاتالوگ، درخواست مشخصات فنی ، پیش فاکتور و… در رابطه با فروش انواع جک پالت دستی و تامین قطعات این نوع تجهیزات و همچنین تعمیر انواع جک پالت می توانید از طریق صفحه تماس با ما، با کارشناسان مجموعه تماس حاصل فرمایید. تعدادی از جک پالت های قابل عرضه در این شرکت را می توانید در لیست زیر مشاهده نمایید.

برچسب ها
نظرتان را بنویسید