مانند استارتاپهایی که با یک ایدهی محکم و منحصر به فرد به رقابت با شرکتهای بزرگتر میپردازند، ما به عنوان متخصصان سئو و استراتژیستهای محتوا نیز باید برای توسعه استراتژیهای نوآورانه و خاص خود تلاش بیشتری کنیم. در این مطلب از سری مطالب آموزشی وبلاگ پارس وی دی اس به 6 چک لیست برای بررسی محتوا از نظر سئو میپردازیم.
در این راستا، لازم است تا از قالبهای سنتی خارج شویم و به دنبال راهکارهای جدید و کارآمد باشیم.
وقتی به طراحی استراتژیهای سئو میپردازیم، معمولاً به تحلیل رفتار و فعالیتهای رقبا میپردازیم. این رویکرد میتواند ما را به این باور برساند که با پیشی گرفتن از رقبای خود، میتوانیم در این رقابت پیروز شویم. اما باید به یاد داشته باشیم: زمانی که تمرکز ما بر روی پیروزی و نه صرفاً شکست رقبا باشد، شانس بیشتری برای موفقیت خواهیم داشت.