ارور E07 پکیج بوتان

ارور E07 پکیج بوتان
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
arezooahmadi7470

ارور E7 پکیج بوتان به چه معناست؟ کد خطا E7زمانی نمایش داده می شود که ntc آب مدار گرمایش قطع شده باشد. البته در نظر داشته باشید این ارور می تواند دلایل دیگری مانند خرابی برد یا قطع شدن اتصالات نیز به وجود بیاید. تنظیمات حالت زمستانه پکیج برای عیب یابی دقیق تر به روش تعمیرکار ماهر نمایندگی پکیج بوتان ادامه این مقاله را تا انتها بخوانید. با خواندن همین مقاله می توانید مشکل پکیج خود را عیب یابی و حتی ارور E07 پکیج دیواری بوتان خود را برطرف نمایید.

https://B2n.ir/k88251

دانلود دفترچه راهنمای پکیج بوتان

عموما به همراه هر دستگاه پکیج یک یا دو دفترچه راهنما ارائه میگردد که یکی مربوط به راهنمای کاربر و یکی مربوط به راهنمای سرویس است. البته در بسیاری از نمایندگی ها یا حتی کارخانه سازنده، دفترچه مربوط به راهنمای سرویس را حذف کرده و به مشتری ارائه نمی دهند. اما اگر این دفترچه را در دسترس دارید، حتماً به آن مراجعه نموده و طبق دستور العمل مربوط به همان ارور عمل نمایید.

 

دانلود دفترچه راهنمای پکیج بوتان

 

کد خطا E07 پکیج بوتان نشان دهنده چیست؟

به معنای وصل بودن پرشر دود پیش از تشکیل شعله است. ارور E7 پکیج بوتان در نتیجه، مجدداً باید پرشر دود و حسگرها را تعمیر یا در صورت نیاز، تعویض کنید.

 

نحوه ریست کردن پکیج بوتان

سپس دکمه ریست دستگاه را فشار داده تا ارور دستگاه و علامت قفل آن از روی صفحه نمایش از بین برود. حال پکیج می تواند دوباره مثل قبل به کار خود به خوبی ادامه دهد.

 

تعمیر پکیج بوتان در تعمیرگاه مرکزی بوتان

ما در این مقاله به بررسی ارور E7 پکیج بوتان و روش‌های برطرف‌کردن این ارور در منزل به‌صورت کامل پرداخته‌ایم چنانچه با مطالعه این مقاله قادر به برطرف‌کردن ارور پکیج خود نبودید، تنها کافی است با پشتیبانی نمایندگی پکیج بوتان در تماس بوده و تعمیر پکیج بوتان خود را ثبت نمایید. کارشناس ما در کمتر از ۱ ساعت در محل شما حاضر بوده و اقدام به رفع ارور E7 و مشکل پکیج شما عزیزان خواهد نمود.

 

آموزش برطرف کردن ارور 07 بوتان

حتی خاموش و روشن کردن دوباره دستگاه و یا کشیدن برق سیستم و اتصال دوباره آن این ارور را در پکیج ازبین نمی برد. بنابراین اگر بخواهیم به طور خلاصه بیان کنیم، باید بگوییم که در صورت مشاهده E7 ارور پکیج بوتان در پکیج ابتدا کلید حرارتی تعبیه شده بر روی لوله گرمایش آب مصرفی را چک کنید و در صورت قطع بودن آن را دوباره وصل کنید.

 

خطای E7 در پکیج بوتان چیست ؟

خطای E7 در پکیج بوتان چیست ؟

 

اقدامات اولیه در صورت مشاهده کد خطا در پکیج بوتان

معمولاً بسیاری از پکیج ها ممکن است بعلت کارکرد طولانی و داغ شدن برد دستگاه، دچار اختلالاتی شوند که منجر به بروز ارور شود. لذا اولین پیشنهاد ما این است که ابتدا پکیج را خاموش نموده سپس کاملا آن را از برق بکشید، سپس با چند بار فشردن دکمه های روی پکیج ، (در صورت موجود بودن) برق داخل مدار را تخلیه کنید. سپس اجازه بدهید حدود نیم ساعت در همین وضعیت باقی بماند.

 

عملکرد سنسور NTC پکیج بوتان چگونه است؟

سنسور NTC یا ترمیستور، سنسوری از نوع مقاومتی است که با افزایش دما، مقاومت آن کاهش می‌یابد و به‌واسطه جنس بکار رفته در تولید قطعه، قابل‌استفاده در دمای ۵۰ تا ۱۵۰ درجه سانتیگراد است. این سنسورها وظیفه اندازه‌گیری دما را بر عهده دارند. این نوع سنسور، به دو شکل مستغرق و سطحی، دمای مدار را حفظ می‌کند. ممکن است شما نیز گاهی اوقات با علائم خرابی سنسور مدار گرمایش پکیج مواجه خواهید شد.

 

رفع ارور E07 پکیج بوتان

نکته مهم دیگری که باید در حین رفع این ارور به خاطر داشته باشید این است که این کد در دستگاه از بین نمی رود، مگر اینکه دستگاه را ریست کنید.

 

تعمیرات پکیج بوتان در نمایندگی

این عمل کمک می کند تا حافظه و پردازنده کاملا تخلیه شده و به اصطلاح ریست شوند. حال پکیج را به برق زده و آن را روش نمایید.چنانچه ارور پکیج بوتان همچنان برقرار بود یا پس از مدتی دوباره ظاهر گشت، از ریست یا دستکاری مجدد خودداری نموده و با سرویس دهنده آن تماس بگیرید.

 

خطای E07 پکیج بوتان مدل CV424S چیست ؟

ارور E7 پکیج بوتان کد ارور پکیج چیست؟ این پکیج به معنی فعال شدن کلید ایمنی فشار دودکش قبل از روشن شدن فن است. برای رفع این خطا باید پرشر دود را مورد بررسی قرار دهید . بهتر است برای رفع این ارور از سرویسکار مجاز کمک بگیرید.

 

شماره تلفن سرویسکار نمایندگی بوتان

پرشر دود در پکیج از یک دیافراگم و میکروسوئیچ تشکیل شده است . وظیفه آن کنترل تخلیه محصولات احتراق است. این کلید که از طریق دو شلنگ سیلیکونی به ونتوری روی خروجی فن وصل شده است ، توسط اختلاف فشار در دو طرف دیافراگم که توسط عبور محصولات احتراق از روی ونتوری ایجاد شده است. سبب تحریک میکروسوئیچ شده و تیغه آن از وضعیت NO در حالت عادی باز (قطع) به حالت بسته (وصل) در می آید. اگر فن روشن نشود و یا مسیر دودکش یا دریچه تامین هوا مسدود باشد این سویئچ وصل نشده و چراغ هشدار روشن می شود.

 

خطای E07 پکیج بوتان مدل CV424S چیست ؟

 

کلید ایمنی پکیج بوتان چیست؟

این کلید وظیفه دارد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند و محل قرارگیری آن بر روی لوله گرمایش آب مصرفی است که در صورت بالا رفتن دمای آب در سیستم پکیج را خود به خود خاموش می کند. ارور E7 پکیج بوتان قطع بودن این کلید باعث بروز این مشکل در پکیج شده است. پس به منظور رفع این ارور کافیست تا دوباره کلید حد را به دستگاه متصل کنیم.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/5qMX
نظرتان را بنویسید