اجاق گاز لاجرمانیا ساخت کجاست؟

اجاق گاز لاجرمانیا ساخت کجاست؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
شهرزاد خلیلی

کشور سازنده اجاق گاز لاجرمانیا

اجاق گاز لاجرمانیا ساخت کشور اروپایی، ایتالیا می‌باشد. شرکت لاجرمانیا ابتدا به تولید گازهای صنعتی پرداخته و سپس به ساخت اجاق گازهای خانگی روی آورد. انواع این اجاق گازها در کشورهای دیگری مانند چین، لهستان و ترکیه نیز تولید می‌شوند. طولی نگذشت که  این اجاق گازها مورد استقبال عموم مردم قرار گرفت و امروزه یکی از بهترین برند های اجاق گاز در بازارهای  لوازم خانگی شناخته شده است.
شاید بخواهید در مورد ویژگی، مزایا و معایب اجاق گاز لاجرمانیا بدانید در ادامه این نوشته با ما همراه باشید تا برایتان در مورد اجاق گاز و فر لاجرمانیا بیشتر توضیح دهیم.

تاریخچه ساخت اجاق گاز لاجرمانیا

تاریخچه این اجاق گاز برمی‌گردد به سال 1939 در شهر مونتزا ایتالیا. این اجاق گازها با طراحی شگفت انگیز ومدرن خیلی زود در سراسر دنیا محبوبیت خود را به دست آورده و با داشتن طراحی زیبا نظرهر بیننده ای را به خود جلب کرده است. شاید باورتان نشود این اجاق گاز می‌تواند زمان و نحوه پخت غذاها را تسریع کرده و به شما در پختن غذاهای لذیذ و خوش عطر کمک کند.

کیفیت اجاق گاز لاجرمانیا 

اجاق گازهای لاجرمانیا از کیفیت بالایی برخوردارند و در برابر رطوبت و حرارت  مقاومت زیادی دارند. قطعات تشکیل دهنده این اجاق  گازها دارای طول عمر بالا و با کیفیت می‌باشند. شما می توانید با خیالی آسوده یکی از انواع  مدل‌های اجاق گاز لاجرمانیا را تهیه کرده و سالهای  زیادی را از آن استفاده کنید.

قدرت شعله های این اجاق گاز به طبخ غذاهای ایرانی در کوتاهترین زمان ممکن می‌پردازد. آیا می‌خواهید بدانید زمان پخت غذا در فر لاجرمانیا چقدراست؟ در پایین به این موضوع اشاره خواهیم کرد.

زمان پخت انواع غذا در فر لاجرمانیا

زمان پخت انواع غذاها در فرلاجرمانیا حالت‌های مختلفی دارد. این اجاق گاز دیجیتال بوده و دارای یک صفحه نمایش لمسی برای انتخاب زمان و اندازه شعله مناسب برای پخت غذاهای گوناگون می‌باشد. بنابراین بسته به نوع غذا می‌توانید زمان‌های مختلفی برای آن تنظیم کنید. ولی آن چیزی که می‌دانیم این است که زمان پخت غذا با این اجاق گاز بسیار آسان و لذت بخش خواهد بود.

 مزایا و معایب اجاق گاز لاجرمانیا

از معایب این دستگاه میتوان به قیمت بالای آن و هزینه تعمیرات زیاد آن اشاره کرد. اما بدیهی است که یک اجاق گاز خوب که خواسته‌های ما را برطرف کند ارزش آن را دارد که برایش هزینه کنیم. در ادامه به برخی از مزایای آن می‌پردازیم.

  • از مزایای اجاق گاز لاجرمانیا ساخت کشور ایتالیا می‌توان به دیجیتال و مدرن بودن این دستگاه اشاره کرد .
  • همچنین داشتن فندک و ترموکوبل و صفحه  نمایشگر لمسی برای تنظیم میزان شعله‌های آن از ویژگی‌های بارز این برند می‌باشد.
  • از دیگر مزایای آن می‌توان به بدنه استیل و ضد زنگ آن اشاره کرد که مقاومت در برابر رطوبت را افزایش  داده است.
  • تنظیم شعله‌های پخت آن به گونه ای است که شما می‌توانید هر شعله را با توجه به نوع غذا مانند: برنج، سوپ،سرخ کردنی و انواع متنوع غذاها تنظیم کنید.
  • یکی از ویژگی‌های بارز این گاز وجود شعله‌های اتوماتیک برای پخت غذاهای گوناگون می‌باشد. به این صورت که شعله وسط که مخصوص طبخ غذاهای با حجم زیاد است، دارای پخش شعله بیشتری نسبت به شعله های کناری می‌باشد.

قطعات تشکیل دهنده اجاق گاز لاجرمانیا و کاربرد هر کدام

در تولید هر اجاق گازی یک سری قطعات به هم متصل می‌شوند و درست کار کردن هر کدام از آنها در کیفیت اجاق گاز تاثیر بسزایی دارد. در ادامه به معرفی برخی از قطعات اجاق گاز لاجرمانیا خواهیم پرداخت  و به معرفی هر کدام و کاربردهایشان به صورت مختصر اشاره خواهیم کرد.

ترموکوبل اجاق گاز لاجرمانیا

ترموکوبل به اندازه گیری دما در اجاق گاز کمک می‌کند. یکی از کاربرد‌های آن سیستم قطع خودکار آن است. در زمانی که جریان گاز به دلیل وزش باد یا فشار گاز قطع می‌شود؛ ترموکوبل به صورت خودکار جلوی پخش گاز در محیط اطراف را می‌گیرد. ترموکوبل دارای سیستم کنترل دما است و با اندازه گیری دمای مناسب می تواند به کم و زیاد شدن شعله‌های گاز کمک کند.

ترانس جرقه زن اجاق گاز لاجرمانیا

 ترانس جرقه زن یک سیستم تبدیل ولتاژبرق معمولی به ولتاژ برق بالا است و این ولتاژ بالا باعث جرقه زدن و روشن شدن شعله های گاز می‌شود.

 میکروسوئیچ اجاق  گاز لاجرمانیا

میکروسوئیچ وظیفه قطع پخش گاز در هنگام باز شدن درب اجاق گاز را برعهده دارد. به این صورت که دو قطعه پلاستیکی به هم متصل است که هنگام باز شدن درب فر این دو قطعه ازهم جدا می‌شوند و جریان گاز قطع می‌شود.

 خدمات پشتیبانی پس از خرید اجاق گاز لاجرمانیا به چه صورت است؟ 

باید بگوییم یکی از بهترین برند‌های موجود در بازار اجاق گاز لاجرمانیا می‌باشد. اگر تصمیم به خرید اجاق گاز برای محل کار یا منزل خود دارید در خرید اجاق گاز لاجرمانیا ساخت کشور ایتالیا درنگ نکنید.
البته که یکی از موارد مهم قبل از خرید توجه به خدمات پشتیبانی یا همان دریافت خدمات از نمایندگی گاز لاجرمانیا می‌باشد از این جهت شما می‌توانید جهت دریافت تماس با نمایندگی خدمات پس از فروش، تعمیرات، تعویض قطعات و ... به سایت کاری تی https://kariti.ir/repairs/oven/ مراجعه نمایید.

 

لینک مرجع https://vrgl.ir/pZlg0
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/7NBQ
نظرتان را بنویسید