بیلبورد استاتیک یا دیجیتال ؟ مسئله این است ؟

بیلبورد استاتیک یا دیجیتال ؟ مسئله این است ؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
rayanBlog

بیلبورد های تبلیغاتی از روش های رایج برای بازاریابی در بین کسب و کار ها می باشند. شما می توانید با استفاده از این روش می توانند برند خود را به مشتریان معرفی کنید. در این مقاله قصد داریم دو تا از این بیلبورد ها را مورد بررسی قرار دهیم. بیلبورد های دیجیتال و استاتیک که هردو مورد استفاده کسب و کارها قرار می گیرند.

بیلبورد تبلیغاتی دیجیتال

بیلبوردهای دیجیتال در دسته رسانه های دیجیتال خارج از خانه قرار می گیرند. آنها نمایشگرهای تبلیغاتی با تکنولوژی بالا هستند که از فناوری LED برای نمایش چندین آگهی در یک توالی چرخشی استفاده می کنند. هر تبلیغ برای مدت معینی در یک بازه زمانی مشخص نمایش داده می‌شود.

بیلبورد تبلیغاتی استاتیک

بیلبوردهای استاتیک تابلوهای تبلیغاتی سنتی و غیر دیجیتالی هستند که دارای یک آگهی چاپی هستند. تبلیغات برای یک دوره معین، معمولاً بر روی این بیلبورد ها از هفته ها تا ماه ها در جای خود باقی می ماند. بیلبوردهای ثابت اغلب در کنار بزرگراه ها، در مراکز شهرها و سایر مناطق پرتردد دیده می شوند.

کدام بیلبورد را انتخاب کنیم ؟

مکان ها

وقتی نوبت به مکان می رسد، بیلبوردهای دیجیتال و استاتیک دارای مزایای منحصر به فرد خود هستند. شایان ذکر است که هر بازاری گزینه های مختلفی را ارائه می دهد. برخی از مناطق ممکن است منحصراً تابلوهای ثابت داشته باشند، برخی دیگر دیجیتال، و برخی دیگر ترکیبی داشته باشند. بیلبوردهای دیجیتالی اغلب در مناطق شهری با تردد زیاد مانند وسایل نقلیه یافت می شوند. آنها اغلب در مراکز شهرها، مراکز خرید و تقاطع های شلوغ یافت می شوند. از سوی دیگر، بیلبوردهای استاتیک معمولاً در کنار بزرگراه ها و جاده های روستایی قرار می گیرند که می توانند توجه رانندگان را برای مدت طولانی به خود جلب کنند. این مکان‌ها برای پیام‌رسانی بلندمدت برند ایده‌آل هستند و می‌توانند در مناطق کم‌تراکم‌تر بسیار موثر باشند.

مزایا

بیلبوردهای دیجیتال و استاتیک فواید یکسانی دارند که تبلیغات محیطی را به یک انتخاب عالی تبدیل می کند. با این حال، با توجه به تفاوت های آنها، آنها مزایای متمایز نیز دارند.

مزایای بیلبوردهای دیجیتال

  • امکان نمایش تبلیغات متعدد و به روز رسانی محتوا در زمان واقعی
  • تعاملی و چشم نواز بودن، که اغلب منجر به درگیری بیشتر بیننده می شود
  • به راحتی می توان پیام ها را برای زمان های مختلف تغییر داد و تنظیم کرد
  • بیلبورد های دیجیتال همیشه روشن هستند در حالی که برخی از بیلبورد های استاتیک روشن نیستند

 

مزایای بیلبوردهای استاتیک

  • اغلب به دلیل قرار گرفتن در معرض طولانی مدت به یاد ماندنی تر است
  • در حالی که قطع شدن بیلبوردهای دیجیتال نادر است، ممکن است رخ دهد
  • ایده‌آل برای پیام‌رسانی ثابت برند بدون تغییرات مکرر

 

 

قیمت

قیمت بیلبورد بسیار متغیر است و به عوامل مختلفی از جمله مکان، تعداد نمایش‌ها، زمان سال، اندازه بیلبورد و موارد دیگر بستگی دارد. اما بیلبورد های دیجیتال مقرون به صرفه تر هستند. برای اطلاع از قیمت می توانید از شرکت های طراحی تابلو تبلیغاتی مشاوره بگیرید.

نمی دانید کدام گزینه برای شما بهتر است؟

شما مجبور نیستید به تنهایی در فضای تبلیغاتی بیلبورد حرکت کنید. وقتی با یک شرکت معتبر بیلبورد کار می‌کنید، با تیمی از کارشناسان کار می‌کنید که می‌توانند شما راهنمایی کنند. در پایان شما با توجه به بودجه، اهداف و منطقه هدف می توانید تابلو تبلیغاتی مورد نظر خود را انتخاب کنید.

منبع : https://www.alluvitmedia.com

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/0vZy
نظرتان را بنویسید