تاریخ ثبت نام و برگزاری آزمون دکتری ۱۴۰۴

تاریخ ثبت نام و برگزاری آزمون دکتری ۱۴۰۴
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
phdphd.org

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، تاریخ ثبت نام و برگزاری آزمون دکتری ۱۴۰۴ توسط سازمان سنجش اعلام شد. بر اساس برنامه زمانی اعلام شده از سوی این سازمان، آزمون دکتری سال ۱۴۰۴ نیز در اسفندماه برگزار خواهد شد. ثبت‌نام برای شرکت در آزمون دکتری سال ۱۴۰۴ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی از ۲۹مهرماه سال ۱۴۰۳ آغاز می‌شود و تا ۵ آبان ادامه دارد. این آزمون  عصر روز پنج‌شنبه دوم اسفندماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

حجم منابع آزمون دکتری بسیار زیاد بوده و علاوه بر اینکه داوطلبان فرصت کافی برای مطالعه آنها نداشته، از اهمیت هر مبحث نیز مطلع نیستند. برای شناخت منابع بهترین کار این است که: اولا، سوالات آزمون دکتری سال‌های گذشته را بررسی کنید و بهترین منابع را شناسایی کنید. دوما، از افرادی که در سال‌های گذشته رتبه‌های برتر را کسب کرده‌اند سوال کنید.

منابع آموزشی که در اختیار شما قرار می‌ گیرد علاوه بر حجم بسیار کم آنها، شامل مباحث پرتکرار و کلیدی هستند که سولات آزمون دکتری از این مباحث هستند. این منابع و پک های آموزشی برای داوطلبان پرمشغله و داوطلبان تغییر رشته ای و داوطلبانی که پایه ضعیفی داشته و یا چندین سال از تحصیل دور بوده اند بسیار کارساز است و می توانند با درنظر گرفتن ساعات مطالعه محدود خود را با برنامه ریزی تخصصی آزمون دکتری، ویژه ی شاغلین همگام کرده و به موفقیت خود دست یابند.

نکته بسیار مهم این مدل برنامه ریزی ؛ حضور یک مشاور تخصصی که از رتبه های برتر رشته شما بوده در کنار شماست و از لحظه ورود شما به برنامه تا روز کنکور و برای داوطلبان دکتری تا زمان مصاحبه شما را همیاری و پشتیبانی می کند.

برای دریافت ۱۰% از منابع آزمون دکتری ۱۴۰۴ (رایگان) از طریق راهنمای زیر اقدام کنید:

برای دریافت سرفصل های پرتکرار ؛ رشته + ایمیل خود را ارسال کنید به شماره تلفن ۰۹۳۰۶۴۰۶۰۵۸ 

⬆️فقط کافیه عبارت بالا را لمس کنید.⬆️

برای تکمیل فرم اینجا کلیک کنید


بطور حتم درصد نسبتا قابل توجهی از شرکت کنندگان در این آزمون، کسانی هستند که بطور پیوسته از مقطع کارشناسی به کارشناسی ارشد و حالا به دکتری رسیده‌اند. داوطلبینی با سنین پایین تر، دغدغه‌های کمتر و زمان آزاد تر و البته با انگیزه‌های قدرتمندی همچون خدمت سربازی و اشتغال فلذا اگر میخواهید رتبه ی برتر این آزمون شوید توصیه اکید میکنیم ، بعد از دریافت منابع و سرفصل ها نسبت به برنامه ریزی آزمون دکتری اقدام کنید.

و اما پیرامون زمان برگزاری آزمون دکتری ۱۴۰۴ ؛ اعتراضاتی توسط داوطلبان اعلام شده است ؛ بخشی از پیام های دریافتی به شرح ذیل است :

در خصوص برگزاری کنکور دکتری که داوطلبان یک سال شبانه روز برای مطالعه ان وقت می گذارند در عصر منطقی نیست و بازدهی داوطلبان کاهش می یابد و بهترین زمان برگزاری کنکور دکتری همچون سالیان قبل صبح است هزینه ثبت نام دکتری حدود پانصد هزار تومان است پس با این هزینه بسیار زیاد منطقی است که سازمان سنجش کنکور دکتری را صبح برگزار کند نه عصر علاوه بر ان کنکور ارشد و دکتری در نباید در یک روز باشد تا اینگونه حق داوطلبانی که قصد شرکت در هر دو ازمون را دارند ضایع نشود.

ما فقط میخوایم از عصر بیفته صبح ؛ تاریخش رو که نمی خوایم عوض کنید ؛ اینکه تاریخ کنکور رو تغییر بدن علت خاصی داره؟ کسیکه میخواد برای تحصیلات تکمیلی بخونه حتما باید برنامه ریزی حداقل یکساله داشته باشه. تغییر زمان کنکور حتی برای ۲ ماه هم نمیتونه خیلی تاثیر داشته باشه مگر اینکه بخواید شانسی کنکور بدید و فقط قراره اون دو ماه درس بخونید. برای ورود به تحصیلات تکمیلی نظم و برنامه ریزی خیلی مهم هستش، با همین دیدگاه های سطحی هستش که میرید و اشباع میکنید مقاطع بالاتر رو. اگه فقط برای مدرک درس میخونید توروخدا بودجه مملکت رو از بین نبرید وبزارید حق برای اونهایی بمونه که واقعا قصد یک حرکت مهم در علم رو دارن.

کلا زمستان زمان مناسبی برای کنکور نیست، به خاطر وضعیت هوا .همچنین بعدازظهرها تمرکز ذهنی کمتر و انرژی جسمی پایین

ما تعداد زیادی از داوطلبین کنکور ارشد و دکتری وزارت علوم خواستار تعویق هستیم اسفند ماه اصلا زمان مناسبی برای آزمون نیست وقتی سازمان سنجش و وزارت علوم برنامه میچینه به زمانش هم فک کنه اخه با کدوم عقلی کنکور ۱۴۰۳ رو در سال ۱۴۰۲ برگزار میکنن؟؟؟ واقعا که ما همچنان مسئولانی را داریم که بدون توجه به نظر دواطلبین هر زمانی رو هر طور که دوست دارن و هر طور که دلشون میخاد میچینن فقط فشار رو مینندازین رو دوش جوانان عزیز کشورمون. از زمانی که رئیس سازمان سنجش آقای پورعباس و رئیس وزارت علوم اقای ذلفعلی به سمت امدند اصلا انتقادها را نمیپذیرن و هر طور که دلشون خواسته تصمیم گرفتن واقعا که.

اصلا نظرات ودرخواست این همه داوطلب ودانشجو مهم نیست این همه فشار واسترسی که میکشن مهم نیست حجم مطالبی که باید توزمان کم بخونن مهم نیست اما تعطیلات عید کار کنا باید حفظ شه تا خدای نکرده خسته نشن

همانطور که مستحضرید اواخر آبان ماه ثبت نام فرمودند و اول اسفند آزمون  در ضمن خیلی ها آزمون های پایان ترم هم داشتند. بسیاری از دوستان شاغل هستند و ماه اسفند واقعا پر هزینه و پر دردسر است. همچنین انتخابات و آزمون وکالت و آزمون استخدامی و … هم در اسفند ماه است. واقعا مستأصل هستیم. به شدت وقت کم هست و مطالب زیاد  لطفاً به داد ما برسید. چنانچه کنکور اردیبهشت ماه برگزار شود همانند قبل به راحتی ترازها ۲۰۰۰ تا تفاوت دارند.  لذا به نظر می‌رسد این موضوع و تصمیم گیری در ارتباط با آن از دید دانشجویان بررسی نشده. استحضار دارید که مباحث این آزمون ها واقعا گسترده و مفهومی هستند و نیاز به زمان مناسب برای مطالعه.

نظر شما چیست؟


 

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/GykJ
نظرتان را بنویسید