معرفی آموزشگاه فنی و حرفه ای منشور فن (Manshoore Fan)

معرفی آموزشگاه فنی و حرفه ای منشور فن (Manshoore Fan)
ذخیره سازی
1
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
محمد

موفقیت در کسب و کار، درگرو دریافت آموزش‌های حرفه‌ای و سطح بالا از سوی افراد متخصص است. این مهم به کمک آموزشگاه فنی و حرفه‌ای منشور فن و متخصصان آن فراهم می‌شود. همکاران و اساتیدی که در کادو خود گردآوری کرده ایم، علاوه بر ارائه آموزش‌های کاملا حرفه‌ای و بروز، در مسیر راه اندازی کسب و کار نیز شما را راهنمایی می‌کنند. طوری که برای ایجاد واحد شغلی، تهیه لوازم و تجهیزات و… گام‌هایی بلند را بردارید.

درصورتی که در کارگاه‌های مجهز منشور فن مشغول به کار شوید، علاوه بر دریافت آموزش از افراد متخصص، حرفه‌ای‌ترین تجهیزات فنی هم دراختیار شما قرار خواهند گرفت. بدیهی است که در این شرایط، امکان دریافت مدرک فنی و حرفه‌ای به خوبی برای شما فراهم می‌شود. حتما می‌دانید که دریافت این مدرک، مزایای بسیاری را چه داخل و چه خارج از کشور برای شما به همراه خواهد داشت.

مزایای آموزشگاه فنی و حرفه‌ای منشور فن

بی‌دلیل نیست که خود را بهترین آموزشگاه فنی و حرفه‌ای تهران و از آن مهم‌تر کل ایران می‌دانیم. مزایایی که ثبت نام در آموزشگاه فنی و حرفه‌ای منشور فن داراست، سبب شده‌اند تا بسیاری از افراد برای ثبت نام در دوره‌های این آموزشگاه تشویق شوند. قطعا درصورتی که فرد آموزش‌های حرفه‌ای را با امکانات مناسب دریافت کند، در رشته خود یک فرد متمایز از دیگران می‌شود. به همین دلیل فرصت‌های شغلی بسیاری را برای خود خلق خواهد کرد.

تجدید دوره رایگان در صورت‌عدم یادگیری

نگران‌عدم یادگیری دوره‌های آموزشی و موفق نشدن در آزمون‌های فنی و حرفه‌ای نباشید. طبیعی است که علاوه بر فعالیت‌های آموزشی در آموزشگاه ما، مشغله‌های دیگری را نیز داشته باشید. به همین دلیل ما امکان تجدید دوره رایگان را درصورت‌عدم کسب موفقیت برای کارآموزان خود فراهم کرده ایم. چنانچه پس از شرکت در دوره‌های آموزشی، احساس یادگیری صددرصدی نداشتید، بازهم اساتید و متخصصان ما درخدمت شما خواهند بود. طوری که با همان امکانات حرفه ای، شما را بیش از پیش آماده دریافت مدرک فنی و حرفه‌ای و پس از آن ورود به بازار کار می‌کنند.

برگزاری دوره در زمان‌های مختلف حتی برای افراد شاغل

یکی از بزرگترین مزایای دوره‌های آموزشی موسسه منشور فن، انعطاف زمانی است. به طوری که افراد در مقاطعی از روز که مشغله کاری کمتری دارند، می‌توانند برای بروزکردن مهارت‌های تئوری و عملی خود اقدام به حضور در کلاس‌های ما کنند. اساتید مجرب و متخصص آموزشگاه ما در ساعات مختلف روز، آمادگی این را دارند که جلسات را پیش ببرند. این شما هستید که متناسب با ساعات کاری و سایر مشغله‌هایی که دارید، برای ساعت کلاس‌های خود تصمیم گیری می‌کنید.

اقامت در خوابگاه ویژه کارآموزان شهرستانی

بسیاری از افراد برای یافتن کار و یا دیدن آموزش‌های حرفه‌ای ویژه کسب و کار، به پایتخت سفر می‌کنند. خوشبختانه ما در مسیر خدمت‌رسانی به شما عزیزان و در راستای تحقق هدف عدالت آموزشی، این مورد را به خوبی درنظر گرفته ایم. به طوری که نگرانی کارآموز‌های شهرستانی برای تداوم حضور در جلسات از بین خواهد رفت. اگر ساکن هریک از شهر‌های دور و یا نزدیک به پایتخت هستید، ما شرایطی را برای شما فراهم خواهیم کرد، که تنها روی دیدن آموزش تمرکز کنید. خوشبختانه خوابگاه ما امکان سکنی گزیدن کارآموز‌های شهرستانی را تا تعداد قابل توجه فراهم می‌کند. بنابراین اگر برای دیدن آموزش‌های شغلی، آموزشگاه‌های تهران را مناسب می‌دانید، حتما به حضور در جلسات موسسه منشور فن فکر کنید.

بهره مندی از اساتید باتجربه و به نام

قطعا زمانی می‌توانید به کیفیت بالای آموزش‌های دریافتی امیدوار باشید که در کلاس‌های اساتید کاربلد حضور یابید. اساتیدی که در آموزشگاه منشور فن فعالیت دارند، از بهترین‌های حوزه برق و تاسیسات هستند. ما از افرادی استفاده می‌کنیم که تجربه چندین پروژه موفق و سابقه خدمات آموزشی باکیفیت را دارند. در این صورت خودتان خواهید دید که آموزش‌هایی در بالاترین سطح کیفی به شما ارائه خواهند شد.

قطعا آموزش‌های تئوری برای موفقیت شما در ورود به بازار کار کافی نیستند. بلکه باید تمامی آموزه‌های تئوری را به کمک تجهیزات فنی رشته خود، بکار بگیرید. درصورتی که پس از ورود به بازارکار، در مکان پروژه‌ای حاضر شوید، قطعا دانسته‌های تئوری شما به تنهایی نمی‌توانند کارامد باشند. اما جای نگرانی نیست! ما بستر را برای استفاده از آموزه‌هایی که دریافت کرده اید، باز گذاشته ایم.  اما این را بدانید که تنها مزیت وجود اساتید کاربلد، دریافت آموزش های باکیفیت نیست! بلکه این افراد حرفه ای برای راه اندازی کسب و کار، ارزشمندترین مشورت‌ها را به شما ارائه می‌کنند.

پشتیبانی نامحدود پس از دوره

قطعا بعد از پایان دوره‌های فنی و حرفه ای، هر فردی نیاز دارد که برای راه اندازی کسب و کار، مشورت‌هایی مفید را دریافت کند. شما نیاز دارید تا از اساتید خود درباره بهترین تجهیزات حوزه خود، حداقل سرمایه موردنیاز خود و…، مشورت‌هایی کامل را دریافت کنید. دراین صورت نگرانی‌ها از بابت هدررفتن سرمایه شما و هر تصمیم نادرست دیگر در زمینه راه اندازی کسب و کار، از بین خواهد رفت. مطمئن باشید این مشاوره‌ها و هم فکری ها، از سوی کاربلدترین افراد به شما ارائه خواهند شد. افرادی که خود در مسیر راه اندازی کسب و کار، پس از آزمون و خطاهای بسیار، کاملا موفق عمل کرده اند. کیست که ارتباط دائمی با افراد متخصص را به صورت دائمی نپسندد؟

ارائه مدرک فنی و حرفه‌ای

در کشور ایران، مدرک هیچ آموزشگاهی به اندازه مدارک فنی و حرفه‌ای دارای اهمیت نیست. افرادی که تمایلی به ورود به دانشگاه ندارند، برای اثبات توانایی‌های خود برای گرفتن مدرک فنی و حرفه‌ای تلاش می‌کنند. این مدرک مزایای بسیاری را هم در بیرون از ایران و هم در داخل کشور خودمان داراست. علاوه بر اینکه این مدرک، توانایی‌های عملی و تئوری شما را به اثبات می‌رساند، امکان دریافت وام راه اندازی کسب و کار را نیز برای شما فراهم می‌کند. همچنین برای ضمانت در اماکن مختلف، مدرک فنی و حرفه‌ای بسیار دارای ارزش است. این فرصت برای شما فراهم است تا به کمک اساتید موسسه منشور فن، کاملا خود را برای دریافت این مدرک ارزشمند آماده کنید.

دوره آموزش تعمیرات پکیج دیواری


دوره آموزش برق ساختمان


 

لینک مرجع https://manshoorefan.com/
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/PXxW
نظرتان را بنویسید