ساختن کمپین گوگل ادز با هوش مصنوعی

ساختن کمپین گوگل ادز با هوش مصنوعی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
FatemehZare

من از انجام کارهای تکراری فراری‌ام. برای همین همیشه دنبال راه حلی هستم که با ان روتین‌ها را خودم انجام ندهم. احتمالا در زندگی قبلی پادشاهی بودم که برای هر چیز گماشته ای میگماشت! اما خب در زندگی مدرن امروزی و برای من از این راه حلهای انسانی خبری نیست و بنابراین بنده واعتصموا به تکنولوژی و ابزارها.

من کارشناس گوگل ادز هستم و در این پست باهم یاد می‌گیریم چطور با کمک هوش مصنوعی کمپین گوگل ادز بسازیم.

استفاده از chat gpt برای ساختن کمپین هوش مصنوعی

مهم‌ترین و رایج‌ترین هوش مصنوعی Chat gpt است. پس بیایید با همین هوش مصنوعی شروع کنیم. من این تکنیک را از جی ادز یاد گرفتم که توضیح داده بود چگونه با هوش مصنوعی کمپین گوگل ادز بسازیم؟ خب بیایید ببینیم چگونه باید این کار را بکنیم:

به چت جی پی تی بگویید لیست کلمات کلیدی حوزه شما را بدهد. به او بگویید در چه حوزه‌ای قرار است کمپین ببندید؛ سپس از او بخواهید لیستی از کلمات کلیدی و اد گروپ به شما ارائه دهد. 

این مثال را ببینید. من این پرامپت را به چت جی پی تی دادم: 

Brainstorm ideas for creating a google ads campaign in a women clothes shopping store. Give me ad groups and keywords.

اد گروپکلمه کلیدی 
تاپ‌ها و بلوزهای زنانهتاپ زنانه، بلوز شیک زنانه، تاپ کژوال زنانه، بلوز زنانه برای محل کار، تاپ‌های مد روز، تاپ تابستانی زنانه، بلوز آستین بلند، تی‌شرت زنانه
شلوار و جین زنانهجین زنانه، شلوار جین کمر بلند، شلوار جین تنگ زنانه، شلوار زنانه، لگینگ زنانه، شلوار آنلاین زنانه، شلوار جین سایز بزرگ زنانه، شلوار راسته، شلوار کژوال زنانه
کت‌ها و کاپشن‌های زنانهکت زنانه، کاپشن زنانه، کاپشن زمستانی زنانه، کت ترنچ زنانه، کت چرم زنانه، کت زنانه اسپرت، کت سبک زنانه، کت پشمی زنانه
لباس راحتی و لباس ورزشیلباس راحتی زنانه، لباس ورزشی زنانه، لباس تمرین زنانه، شلوار جاگر زنانه، لگینگ زنانه، هودی و سویشرت زنانه، لباس راحتی کژوال، شلوار یوگا آنلاین
تخفیف‌های مناسبتیتخفیف پاییز، تخفیف زمستان، تخفیف عید نوروز، تخفیف روز مادر، تخفیف روز زن، تخفیف ولنتاین


قرار نیست دقیقا از همین کلمات یا اد گروپ‌ها استفاده کنید. اما اینطور ایده ای دارید برای اینکه همه دسته های محصولات و همه انواع را پوشش دهید. 

کمک گرفتن از چت جی پی تی برای نوشتن ad copy

در دومین گام می‌توانید از چت جی پی تی برای طراحی تگ لاین یا متن تبلیغ خود هم ایده بگیرید. اینطور در خلا دنبال تولید محتوا نمیگردید و ذهنتان ایده پرداز تر میشود.

ببینید چه ایده‌هایی به من داد:

بقیه ترفندهای ساختن کمپین گوگل ادز با chatgpt را بروید از جی ادز یاد بگیرید. گتم که از تکرار بیزارم. اینطوری من وقتم را می‌گذارم و برای شما چند ابزار مناسب هم معرفی می‌کنم که می‌توانید از این‌ها برای راحت‌تر کردن ساخت کمپین استفاده کنید:

Bannerflow

Smarketer 

virtual employee

ابتدا نسخه دمو همه این ابزارها را تست کنید. ببینید با کدام بهتر ارتباط می‌گیرید و کدام یک تجربه کاربری بهتری به شما می‎دهد. سپس یکی را تهیه و خودتان را از شر کارهای تکراری خلاص کنید.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/ZqJJ
نظرتان را بنویسید