کارتون های تابستانی جذاب برای کودکان !

کارتون های تابستانی جذاب برای کودکان !
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
ملون ماگ

تابستان زمان مناسبی برای استراحت و تفریح ​​کودکان است، و چه چیزی بهتر از گذراندن وقت با تماشای کارتون های شاد و سرگرم کننده؟ در اینجا چند نمونه از کارتون های مناسب برای تماشای تابستانی برای کودکان آورده شده است:

- کارتون های ماجراجویانه:

فروزن: این فیلم انیمیشنی دیزنی داستان دو خواهر به نام های السا و آنا را روایت می کند که در یک سرزمین یخی زندگی می کنند. السا که دارای قدرت جادویی یخ زدن است، به طور تصادفی پادشاهی را در زمستان ابدی فرو می برد و آنا باید به او کمک کند تا طلسم را بشکند.

شیر شاه: این انیمیشن کلاسیک دیزنی داستان سیمبا، توله شیری را روایت می کند که باید جایگاه خود را به عنوان پادشاه بعد از مرگ پدرش موفاسا پیدا کند.

- کارتون های کمدی:

باب اسفنجی: این کارتون محبوب نیکلودئون ماجراهای باب اسفنجی، یک اسفنج دریایی شاد و خوش بین را در شهر زیر آب بیکینی باتم دنبال می کند. اگر این کارتون موردعلاقه کودک شماست، میتوانید از ماگ طرح باب اسفنجی برای خوشحال کردن او استفاده کنید.

تیمی شجاع: این کارتون دیزنی داستان یک پسر 10 ساله به نام تیم را روایت می کند که به همراه سگش، آرچی، به یک سفر جاده ای در سراسر ایالات متحده می رود..

- کارتون های آموزشی:

بیل نی سیاره‌شناس: این برنامه تلویزیونی علمی PBS به کودکان در مورد فضا، علم و طبیعت می آموزد.

اردوگاه علمی: این برنامه تلویزیونی آموزشی PBS به کودکان در مورد علم، فناوری، مهندسی و ریاضی (STEM) می آموزد.

اینها تنها تعدادی از کارتون های عالی برای تماشای تابستانی برای کودکان هستند. با این همه گزینه های عالی، مطمئناً چیزی برای سرگرم کردن همه پیدا خواهید کرد.

- نکات اضافی:

هنگام انتخاب کارتون برای کودکان، به رده سنی و علایق آنها توجه کنید.

به دنبال کارتون هایی باشید که آموزنده و سرگرم کننده باشند.

زمانی را برای تماشای کارتون با فرزندانتان اختصاص دهید و در مورد آنچه می بینید صحبت کنید.

از تماشای بیش از حد تلویزیون خودداری کنید و مطمئن شوید که فرزندانتان فعالیت های بدنی را انجام می دهند.

در انتها نکته حائز اهمیت این است که اطمینان حاصل کنید که فرزندتان در تابستان و هنگام تماشای تلویزیون، به اندازه کافی مایعات مصرف کند تا دچار گرمازدگی نشود. برای تشویق وی در این امر میتوانید برای او ماگ طرح کارتون مورد علاقه اش تهیه کنید.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/PXKl
نظرتان را بنویسید