تعمیر پکیج نیووارم

تعمیر پکیج نیووارم
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
arezooahmadi7470

پکیج‌ های نیووارم از جمله پرکاربردترین سیستم‌های گرمایشی هستند که در بسیاری از منازل و ساختمان‌ ها مورد استفاده قرار می‌ گیرند. گاهی اوقات ممکن است این پکیج‌ ها با مشکلاتی همچون روشن نشدن، عدم تولید آب گرم کافی، نشت آب، ایجاد صداهای غیرعادی و ... مواجه شوند. برای رفع این مشکلات و اطمینان از عملکرد صحیح پکیج خود، می‌ توانید از خدمات تعمیر پکیج نیووارم در آی پی امداد بهره‌ مند شوید. تکنسین‌ های مجرب و متخصص این مجموعه با استفاده از قطعات اورجینال و در کوتاه‌ ترین زمان ممکن، به محل شما اعزام شده و مشکل پکیج را برطرف می‌ نمایند. همچنین، آی پی امداد برای کلیه خدمات خود گارانتی 3 تا 12 ماهه ارائه می‌ دهد و هزینه‌های تعمیر نیز کاملا مقرون به صرفه هستند. برای درخواست سرویس و تعمیر پکیج نیووارم، کافیست با شماره‌ های 02158941 یا 02191093903 تماس حاصل نمایید.

https://B2n.ir/x74710

خدمات تعمیر پکیج نیووارم در آی پی امداد دارای 90 الی 365 روز گارانتی می باشد.

 

 تعمیر در محل

 فاکتور رسمی

 گارانتی تا 12 ماه

 قطعات اورجینال

 پشتیبانی 24 ساعته

 تاسیس از دهه 1370

نحوه ارائه خدمات

حدود قیمت

سوال از تعمیرکار

مشکلات متداول

سوالات متداول

نحوه تماس با شماره نمایندگی پکیج نیووارم در تهران و ثبت درخواست

نحوه تماس و ثبت درخواست تعمیر پکیج نیووارم در تهران به شرح زیر است:

 

ابتدا می توانید برای استفاده از خدمات تعمیر پکیج نیووارم خود با شماره تلفن های 02158941 یا 02191093903 تماس بگیرید.

همچنین می توانید درخواست تعمیرات پکیج خود را به صورت آنلاین در سایت آی پی امداد ثبت نمایید.

شما می توانید به صورت 24 ساعته و در تمامی روزهای هفته با کارشناسان این مرکز در ارتباط بوده و درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت کنید.

نحوه ارائه خدمات تعمیر پکیج نیووارم در آی پی امداد

پس از ثبت درخواست، لینک پنل کاربری به تلفن همراه شما ارسال خواهد شد.

در پنل کاربری خود می توانید اطلاعاتی مانند مشخصات تعمیرکار یا تعمیرگاه، زمان حضور تکنسین در محل، فاکتور با جزئیات هزینه ها، مدت گارانتی و … را مشاهده کنید.

تعمیرکار پکیج نیووارم در کمتر از یک ساعت یا طبق برنامه زمانی مورد نظر شما در محل حاضر می شود و خدمات خود را ارائه می دهد.

پس از انجام تعمیرات، فاکتور رسمی و گارانتی معتبر 3 تا 12 ماهه به شما تعلق می گیرد.

در نهایت، رضایت شما از عملکرد تعمیرکار پکیج نیووارم توسط کارشناسان واحد Happy Call بررسی می شود.

همچنین می توانید از طریق پنل کاربری خود به تعمیرکار مربوطه امتیاز دهید.

کارشناس واحد پشتیبانی از ابتدای درخواست سرویس تا پایان مدت گارانتی به صورت آنلاین در پنل کاربری، شما را راهنمایی می کند.

همچنین می توانید از بخش پنل کاربری خود با واحد پشتیبانی، شکایات و انتقادات آی پی امداد در ارتباط باشید.

با استفاده از خدمات تعمیرکار آی پی امداد تا 75 درصد در هزینه تعمیر پکیج نیووارم خود صرفه جویی نمایید.

نحوه تماس برای تعمیر پکیج نیووارم در آی پی امداد

ثبت آنلاین درخواست تعمیرات در آی پی امداد

تماس با شماره تلفن 58941-021

بعد از ثبت درخواست تعمیر، پروفایل کاربری شما در سامانه مشتریان آی پی امداد ثبت می شود.

هزینه تعمیر پکیج نیووارم

در مجموعه آی پی امداد، برای رفع نگرانی و افزایش سطح رضایت مشتریان، خدمات تعمیرات پکیج نیووارم با مناسب ترین و منصفانه ترین هزینه ارائه می شود. به طور کلی قیمت های تعمیر پکیج نیووارم در این مجموعه مطابق با نرخ اتحادیه و نهادهای نظارتی است و با استفاده از این خدمات می توانید تا 75 درصد در هزینه های خود صرفه جویی کنید. البته لازم به ذکر است که تعیین دقیق این هزینه توسط تکنسین متخصص آی پی امداد پس از عیب یابی دقیق پکیج شما و با توجه به نوع خرابی و قطعات معیوب آن مشخص خواهد شد. همچنین برای آسودگی خاطر مشتریان، در پایان کار تعمیر پکیج نیووارم به آنها فاکتور شرح هزینه ها ارائه خواهد شد.

 

جدول هزینه تعمیرات

قطعات پکیج   هزینه تعمیرات پکیج

شیر اطمینان   140/000 الی 190/000 تومان

مبدل حرارتی   170/000 الی 220/000 تومان

مبدل ثانویه معمولی   150/000 الی 200/000 تومان

پمپ   150/000 الی 200/000 تومان

فن   150/000 الی 220/000 تومان

نمایش بیشتر

آی پی امداد تعمیر کدام مدل ها و مشکلات پکیج نیووارم را انجام می دهد؟

با گذشت زمان، هریک از مدل‌ های مختلف پکیج نیووارم دچار مشکلاتی در عملکرد خود خواهند شد که برای رفع آنها نیاز به بررسی و عیب‌ یابی توسط یک تکنسین متخصص است. تعمیرکاران مجرب و کاربلد آی پی امداد به ایرادات رایج انواع مدل‌ های مختلف پکیج نیووارم آشنایی کامل دارند و می‌ توانند به سرعت دستگاه شما را عیب‌ یابی و رفع عیب کنند.

 

انواع مدل های پکیج دیواری و زمینی سری Moon نیووارم

در صورت مشاهده هریک از مشکلات رایج در پکیج نیووارم که در ادامه لیست شده‌ اند، می‌توانید از خدمات متخصصان آی پی امداد برای رفع ایراد دستگاه خود استفاده کنید:

 

گرم نشدن آب گرم مصرفی

روشن نشدن پکیج

نوسانات دمای آب گرم

صدای زیاد پکیج

نشتی آب از پکیج

دودکش دود نمی‌کند.

تکنسین متخصص آی پی امداد برای رفع هر یک از مشکلات ذکر شده، ابتدا پکیج شما را به طور کامل عیب‌ یابی کرده و سپس در صورت نیاز اقدام به تعمیر یا تعویض قطعات معیوب آن می‌ نماید.

 

خدمات تعمیرکار پکیج نیووارم در آی پی امداد

با انتخاب آی پی امداد، شما می‌توانید با خیالی آسوده به تعمیر پکیج نیووارم خود بپردازید. تکنسین‌های مجرب این مجموعه با استفاده از تجهیزات پیشرفته و قطعات اصلی، در کوتاه‌ترین زمان ممکن مشکل پکیج نیووارم شما را برطرف خواهند کرد.

 

رفع ارور پکیج نیووارم

خدمات رفع ارور پکیج نیووارم به مجموعه اقداماتی گفته می‌شود که برای شناسایی و برطرف کردن مشکلات و خطاهای رخ داده در پکیج‌های گرمایشی نیووارم انجام می‌شود. این پکیج‌ها، همانند سایر تجهیزات الکترونیکی، ممکن است در طول زمان و به دلایل مختلفی دچار اختلال شوند و کدهای خطایی را نمایش دهند. بروز خطا در پکیج می‌تواند منجر به توقف گرمایش منزل یا آب گرم مصرفی شود. تکنسین متخصص آی پی امداد با استفاده از دستگاه‌های عیب‌یابی، نوع خطا را شناسایی می‌کند. با رفع خطا، پکیج به بهترین نحو کار کرده و بازدهی آن افزایش می‌یابد.

 

تعمیر برد پکیج نیووارم

برد پکیج به عنوان قطعه الکترونیکی پیچیده، وظیفه کنترل و هماهنگی تمام عملکردهای پکیج را بر عهده دارد. از روشن شدن مشعل گرفته تا تنظیم دما و فشار آب، همه تحت فرمان برد پکیج صورت می‌گیرد. تغییرات ناگهانی و شدید ولتاژ برق می‌تواند به قطعات الکترونیکی برد آسیب برساند. با گذشت زمان و استفاده مداوم، قطعات برد ممکن است فرسوده شده و نیاز به تعویض داشته باشند. در صورت سوختن برخی از قطعات برد، ممکن است بوی سوختگی احساس شده و دستگاه روشن نشود. اگر با هریک از علائم ذکر شده مواجه شدید، بهتر است با تکنسین مجرب آی پی امداد تماس بگیرید. وی با بررسی دقیق پکیج، علت اصلی مشکل را تشخیص داده و اقدامات لازم برای تعمیر برد را انجام خواهد داد.

 

تعمیر برد پکیج نیووارم

تعمیر پمپ پکیج نیووارم

پمپ پکیج نیووارم یکی از اجزای حیاتی سیستم گرمایشی است که وظیفه گردش آب گرم را در مدار گرمایش بر عهده دارد. زمانی که این پمپ با مشکل مواجه شود، عملکرد سیستم گرمایشی شما مختل شده و ممکن است با مشکلاتی مانند کاهش دبی آب گرم، عدم گرم شدن برخی از رادیاتورها یا حتی خاموش شدن کامل پکیج روبرو شوید به دلیل وجود رسوب و ذرات خارجی در آب، پروانه پمپ ممکن است گیر کرده و از حرکت باز بماند. با گذشت زمان و استفاده مداوم، یاتاقان‌های پمپ دچار سایش شده و ممکن است نیاز به تعویض داشته باشند. تعمیر پمپ پکیج نیاز به دانش و مهارت فنی دارد. بنابراین، بهتر است تعمیر آن را به تکنسین‌های مجرب و متخصص بسپارید.

 

تعمیر پمپ پکیج نیووارم

تعویض سنسور پکیج نیووارم

سنسور پکیج یکی از قطعات بسیار مهم در پکیج‌های گرمایشی است که وظیفه تشخیص تغییرات دما، فشار و سایر پارامترهای سیستم را بر عهده دارد. زمانی که این سنسورها دچار مشکل یا خرابی شوند، عملکرد صحیح پکیج مختل شده و ممکن است با مشکلاتی مانند عدم گرمایش آب، روشن نشدن پکیج، یا نمایش کدهای خطا مواجه شوید. خرابی سنسورها می‌تواند باعث شود پکیج به درستی روشن نشود، آب را به اندازه کافی گرم نکند یا به طور مداوم روشن و خاموش شود. تعویض سنسور پکیج نیازمند تخصص و تجربه است. بنابراین، بهتر است این کار را به یک تکنسین متخصص بسپارید.

 

تعویض سنسور پکیج نیووارم

تعمیر شیر پرکن پکیج نیووارم

شیر پرکن پکیج یک شیر کوچک است که معمولاً در قسمت پایینی پکیج قرار دارد. این شیر به منبع آب سرد متصل است و با باز کردن آن، آب سرد وارد سیستم شده و فشار آب داخل مدار را افزایش می‌دهد. هنگامی که فشار آب به حد مطلوب رسید، شیر پرکن را می‌بندند. اگر این شیر دچار مشکل شود، عملکرد پکیج مختل شده و ممکن است با مشکلاتی مانند کاهش فشار آب، عدم تولید آب گرم و حتی خاموشی پکیج مواجه شوید. با گذشت زمان و استفاده مداوم، واشرهای داخلی شیر ممکن است فرسوده شده و آب‌بندی خود را از دست بدهند. تعمیر شیر پرکن پکیج کاری تخصصی است و نیاز به دانش و مهارت کافی دارد. بنابراین، توصیه می‌شود برای تعمیر شیر پرکن پکیج نیووارم خود از یک تکنسین متخصص و مجرب کمک بگیرید.

 

تعمیر شیر پرکن پکیج نیووارم

تعمیر و تعویض فن پکیج نیووارم

فن پکیج وظیفه مکش هوای احتراق و تخلیه دود را بر عهده دارد. در صورت بروز مشکل در فن پکیج، عملکرد صحیح دستگاه مختل می شود. اگر فن پکیج به هیچ عنوان روشن نشود، ممکن است مشکل از موتور فن، برد الکترونیکی یا فیوز باشد. چنانچه فن پکیج به درستی کار نکند، هوای گرم به اندازه کافی به محیط منتقل نشده و در نتیجه قدرت گرمایش کاهش می‌یابد. اگر فن به طور کامل آسیب دیده باشد، تکنسین فن را با یک فن جدید و اصل جایگزین می‌کند.

 

تعمیر و تعویض فن پکیج نیووارم

تعمیر مبدل پکیج نیووارم

مبدل وظیفه انتقال حرارت از مشعل به آب را بر عهده دارد. به عبارت ساده‌تر، مبدل پکیج آبی را که از طریق لوله‌ها وارد آن می‌شود، گرم می‌کند و آب گرم مصرفی و گرمایش محیط را فراهم می‌کند. رسوب گرفتن مبدل به دلیل کیفیت پایین آب و عدم استفاده از فیلتر، باعث کاهش راندمان دستگاه و در نهایت خرابی آن می‌شود. در این شرایط تکنسین با بررسی علائم خرابی پکیج، مانند کاهش دمای آب گرم، صدای غیرعادی، نشتی آب و …، مشکل را دقیقاً تشخیص می‌دهد. در صورتی که مبدل سوراخ شده یا دچار خوردگی شدید باشد، مبدل قدیمی تعویض می‌شود و مبدل جدیدی نصب می‌شود.

 

تعمیر مبدل پکیج نیووارم

تعمیر منبع انبساط پکیج نیووارم

منبع انبساط وظیفه تنظیم فشار آب داخل سیستم را بر عهده دارد. زمانی که آب داخل سیستم گرم می‌شود، حجم آن افزایش می‌یابد و این افزایش حجم می‌تواند باعث افزایش فشار شود. منبع انبساط این افزایش فشار را جذب کرده و از آسیب دیدن سایر اجزای پکیج جلوگیری می‌کند. با گذشت زمان و استفاده مداوم، دیافراگم داخلی منبع انبساط ممکن است پوسیده شده و نتواند وظیفه خود را به درستی انجام دهد. تعمیر منبع انبساط معمولاً شامل تعویض دیافراگم داخلی یا شارژ مجدد گاز نیتروژن است. این کار باید توسط یک تکنسین متخصص انجام شود تا از انجام صحیح کار و جلوگیری از آسیب دیدن سایر اجزای پکیج اطمینان حاصل شود.

 

تعمیر منبع انبساط پکیج نیووارم

هواگیری پکیج نیووارم

هواگیری پکیج یکی از اقدامات مهم برای حفظ عملکرد صحیح سیستم گرمایشی است. در سیستم‌های گرمایشی مانند پکیج، وجود هوا در لوله‌ها و رادیاتورها می‌تواند باعث کاهش راندمان سیستم، ایجاد صداهای اضافی و حتی آسیب به پمپ شود. پکیج نیووارم نیز مانند سایر برندها به این عمل نیاز دارد. وجود هوا در سیستم باعث می‌شود آب گرم به طور کامل به رادیاتورها نرسد و در نتیجه، برخی قسمت‌های خانه سرد باقی بماند. همچنین وجود هوا باعث افزایش فشار در سیستم می‌شود و در طولانی مدت می‌تواند به پمپ آسیب برساند. در صورت نیاز به هواگیری پکیج گرمایشی خود می توانید از کارشناسان متخصص آی پی امداد کمک بگیرید.

 

سرویس پکیج نیووارم

پکیج گرمایشی دستگاهی است که هم آب گرم مصرفی و هم گرمایش محیط را تامین می‌کند. این دستگاه‌ها به دلیل کارایی بالا، اشغال فضای کم و سهولت استفاده، به طور گسترده در ساختمان‌های مسکونی و تجاری مورد استفاده قرار می‌گیرند. همانند هر دستگاه دیگری، پکیج نیز به مرور زمان نیاز به سرویس و نگهداری دارد. با سرویس دوره‌ای، اجزای داخلی پکیج تمیز و تنظیم می‌شوند و در نتیجه، راندمان و کارایی دستگاه افزایش می‌یابد. خدمات سرویس پکیج نیووارم توسط سرویس کاران مجرب آی پی امداد شامل موارد زیر است:

 

تمیزکاری کامل پکیج شامل تمیز کردن مبدل حرارتی، مشعل، فیلترها و سایر اجزای داخلی پکیج

بررسی فشار آب، دمای آب گرم، عملکرد ترموستات و سایر پارامترهای مهم

تنظیم میزان گاز ورودی به مشعل برای اطمینان از احتراق کامل و بهینه

بررسی اتصالات لوله‌ها و شلنگ‌ها جهت اطمینان از عدم نشت آب یا گاز

روغن‌کاری قطعات متحرک پکیج برای کاهش اصطکاک و افزایش طول عمر آن‌ها

انجام تست‌های ایمنی برای اطمینان از عدم وجود نشت گاز و عملکرد صحیح سیستم ایمنی پکیج

نمایندگی پکیج نیووارم در تهران

متقاضیان خدمات در شمال، جنوب، شرق و غرب تهران می توانند در هر زمان برای تعمیرات پکیج نیووارم خود از طریق مجموعه آی پی امداد اقدام کنند. نمایندگی تعمیرات پکیج نیووارم در آی پی امداد شعبه های مختلفی را در سراسر تهران راه اندازی کرده است. به همین منظور این مرکز، خدمات پکیج نیووارم را در کمترین زمان ممکن به مشتریان خود ارائه می دهد. برای استفاده از خدمات آی پی امداد در تهران کافی است با آی پی امداد تماس بگیرید تا تکنسین مربوطه در کمترین زمان ممکن برای عیب یابی و تعمیر پکیج در محل شما حاضر شود. هنگام تماس با خدمات پکیج نیووارم در تهران، نزدیکترین تکنسین در کوتاه ترین زمان به محل شما اعزام می شود

 

تعمیر پکیج نیووارم در محل

یکی از خدمات آی پی امداد، ارائه خدمات تعمیر پکیج نیووارم در محل شماست. با استفاده از این خدمات، دیگر نیازی به حمل و نقل پکیج به تعمیرگاه و متحمل شدن هزینه‌های اضافی نخواهید بود. مزایای تعمیر پکیج نیووارم در محل به شرح زیر است:

 

تعمیر پکیج در منزل یا محل مورد نظر مشتریان انجام می شود تا بتوانید بر کار تعمیرکار نظارت داشته باشید.

اعزام سریع تعمیرکار به دلیل وجود شعب مختلف در سراسر تهران باعث صرفه جویی در زمان شما می شود.

دیگر نیازی به انتقال دستگاه به تعمیرگاه برای تعمیر نیست.

با توجه به اینکه تعمیر پکیج در محل انجام می شود، هیچ خطر آسیب دیدگی برای دستگاه شما وجود ندارد.

تعمیر پکیج نیووارم در محل

مزایای بهره مندی از خدمات تعمیرات پکیج نیووارم در آی پی امداد

یکی از نکات مهم در تعمیرات پکیج نیووارم، استفاده از خدمات مرکز مجاز و معتبر می باشد. با توجه به اینکه مرکز آی پی امداد با داشتن بیش از 30 سال سابقه درخشان، در سراسر تهران شعبه دارد، لذا سرعت ارائه خدمات را یکی از نقاط قوت خود قرار داده است. مزایای استفاده از خدمات مجموعه آی پی امداد برای تعمیرات پکیج نیووارم به شرح زیر است:

 

ارائه ضمانت نامه معتبر 3 تا 12 ماه به همراه فاکتور رسمی هزینه ها

ارائه کلیه خدمات پکیج نیووارم در محل

امکان بهره مندی از خدمات در کلیه نقاط تهران

استفاده از قطعات با کیفیت و اورجینال

ارائه خدمات توسط تکنسین‌های متخصص و مجرب

ارائه خدمات در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز

پشتیبانی آنلاین در پنل کاربری

عیب یابی مشکلات پکیج نیووارم

در این بخش، عیب یابی مشکلات رایج پکیج نیووارم توسط تکنسین متخصص آی پی امداد را شرح داده ایم تا اگر دارای دانش فنی هستید، به راحتی بتوانید دستگاه خود را رفع عیب کنید. همچنین در نظر داشته باشید که در صورت عدم برخورداری از دانش فنی می توانید از خدمات تعمیرات پکیج نیووارم در آی پی امداد بهره مند شوید.

 

روشن نشدن پکیج نیووارم

فیوز محافظ پکیج ممکن است سوخته باشد.

ممکن است سیم‌کشی پکیج دچار مشکل شده باشد.

شمعک وظیفه ایجاد جرقه اولیه برای روشن شدن مشعل را دارد. اگر شمعک خراب باشد، مشعل روشن نمی‌شود.

الکترود جرقه نیز می‌تواند خراب شده یا تنظیم نباشد.

برد الکترونیکی وظیفه کنترل سیستم جرقه‌زنی را بر عهده دارد. هرگونه خرابی در برد می‌تواند باعث عدم ایجاد جرقه شود.

خاموش شدن ناگهانی پکیج نیووارم

یکی از دلایل اصلی خاموشی پکیج، افت فشار آب است.

این مشکل می‌تواند به دلایل مختلفی مانند نشتی در سیستم لوله کشی، بسته بودن شیر پرکن پکیج یا هوا گرفتن سیستم رخ دهد.

چنانچه فشار گاز ورودی به پکیج کافی نباشد، دستگاه قادر به ایجاد شعله پایدار نخواهد بود و در نتیجه خاموش می‌شود.

خرابی سنسورها، برد الکترونیکی، ترموستات و سایر قطعات الکترونیکی پکیج می‌تواند باعث اختلال در عملکرد دستگاه و خاموشی آن شود.

خاموش شدن ناگهانی پکیج نیووارم

گرم نشدن آب در پکیج نیووارم

اطمینان حاصل کنید که پکیج به برق و گاز متصل است و فشار گاز کافی وجود دارد.

در صورتی که فلوسوئیچ خراب شود، پکیج ممکن است تشخیص ندهد که شیر آب باز شده است و شروع به گرم کردن آب نکند.

اگر سنسور دما خراب یا تنظیم نادرست باشد، پکیج ممکن است تصور کند که آب به اندازه کافی گرم است و فرآیند گرمایش را متوقف کند.

وجود هوا در سیستم گرمایشی می‌تواند مانع از گردش آب و گرم شدن آن شود.

بوی دود یا سوختگی پکیج نیووارم

اگر مشعل پکیج به درستی کار نکند و احتراق کامل صورت نگیرد، بوی دود ایجاد می‌شود.

چنانچه دودکش پکیج به درستی نصب نشده باشد یا مسیر آن مسدود شده باشد، دود به جای خروج از دودکش، وارد محیط می‌شود.

یکی از دلایل رایج بوی سوختگی در پکیج، خرابی برد الکترونیکی است.

در برخی موارد، بوی سوختگی می‌تواند نشانه نشتی گاز باشد که بسیار خطرناک است.

بوی دود یا سوختگی پکیج نیووارم

نشتی آب در پکیج نیووارم

یکی از رایج‌ترین دلایل نشتی آب، شل شدن یا خراب شدن اتصالاتی است که لوله‌های آب را به پکیج متصل می‌کنند.

با گذشت زمان یا در اثر حرارت، واشرها ممکن است فرسوده شده و باعث نشتی آب شوند.

در صورت ایجاد سوراخ یا ترک در مبدل، آب از آن نشت خواهد کرد.

در صورت خرابی پمپ، ممکن است باعث ایجاد فشار بیش از حد در سیستم و در نتیجه نشتی آب شود.

کاهش یا افزایش فشار پکیج نیووارم

وجود نشتی در هر نقطه از سیستم گرمایشی، از جمله رادیاتورها، لوله‌ها یا اتصالات، می‌تواند باعث کاهش فشار سیستم شود.

وجود هوا در سیستم گرمایشی باعث ایجاد حباب‌های هوا می‌شود که در گردش آب اختلال ایجاد کرده و فشار سیستم را کاهش می‌دهد.

خرابی یا گیر کردن شیر پرکن می‌تواند مانع از پر شدن سیستم از آب شود و باعث کاهش فشار شود.

خرابی مبدل حرارتی می‌تواند باعث نشت آب و کاهش فشار سیستم شود.

صدای زیاد پکیج نیووارم

وزوز یا غرش ممکن است به دلیل خرابی بلبرینگ‌ها، گیر کردن پروانه یا افزایش رسوب در پمپ ایجاد شود.

صدای جوشش یا قل‌ قل ممکن است نشان‌دهنده وجود هوا در سیستم، رسوب گرفتن مبدل یا خرابی آن باشد.

صدای ضربه یا چکش آب ممکن است به دلیل افزایش فشار آب در سیستم و عمل کردن شیر اطمینان باشد.

وزوز یا سوت کشیدن ممکن است به دلیل خرابی بلبرینگ‌ها، گیر کردن پروانه یا انسداد مسیر هوای فن باشد.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/2z0N
نظرتان را بنویسید