بهترین ماوس گیمینگ بی سیم

بهترین ماوس گیمینگ بی سیم
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
MR_LapTop

بعد از یک کیبورد خوب، داشتن بهترین ماوس گیمینگ بی سیم برای هر گیمری از هر چیزی واجب‌تر خواهد بود. یک ماوس گیمینگ خوب حق هر گیمری است تا در فرایند بازی به‌راحتی از بیشترین قدرت و استعداد خود استفاده کند. اما کدام ماوس گیمینگ به شما برای برنده شدن و هدف‌گیری بهتر کمک می‌کند؟ دقت، سرعت، سرعت پاسخگویی و کلیک خوب یک ماوس تأثیر زیادی بر کیفیت گیم‌پلی شما دارد. اهمیت این موضوع به‌خصوص برای گیمرهای حرفه‌ای بازی‌های MOBA و RTS شوتر از حساسیت زیادی برخوردار است.

درواقع ماوس بی‌سیم یا وایرلسی که همگی می‌شناسیم در اوایل قرن 21 پس از تلاش‌های پیاپی در سال‌های 1980 تا 1990 تولید شد که از نظر آزادی در حرکت، بیشترین آزادی عمل را برای کاربر فراهم می‌کرد. این ماوس‌ها از نظر اتصال به دو دسته ماوس بی‌سیم بلوتوثی و رادیویی که با دانگل به کامپیوتر و لپ تاپ متصل می‌گردد تقسیم می‌شوند. برای اتصال ماوس بلوتوثی دستگاه شما حتماً باید به فناوری بلوتوث مجهز باشد. با این‌حال امروزه بیشتر ماوس های بی سیم با رابط دانگل تولید می‌شوند. این ماوس‌ها به‌واسطه فرکانس رادیویی RP و دانگلی که دارند به‌راحتی به هر نوع دستگاهی که دارای پورت USB است متصل خواهند شد.

داشتن یک ماوس با عملکرد دقیق و سرعت بالا علاوه‌بر طراحی ارگونومیک و نورپردازی جذاب می‌تواند سطح تجربه و بازی شما را به صورت قابل توجهی افزایش دهد. از طرفی ماوس‌ بی‌سیم به دلیل دادن آزادی عمل بیشتر به دستان شما در حرکت کمک شایانی به برنده شدنتان در بازی‌های رقابتی خواهد کرد. به همین سبب در این مقاله سعی کردیم با معرفی بهترین ماوس های گیمینگ بی سیم و ویژگی آن‌ها به شما در داشتن یک انتخاب مطمئن و آن‌چه به عنوان یک گیمر حرفه‌ای لایقش هستید کمک کنیم.

ویژگی‌های کلیدی ماوس بی‌سیم گیمینگ

قبل از خرید بهترین ماوس گیمینگ بی سیم بیاید با ویژگی‌های آن آشنا شویم تا با توجه به سیستم‌عامل خود انتخاب درست و مطمئنی داشته باشید.

طراحی ارگونومیک و راحتی استفاده

ماوس یکی از مهم‌ترین و بیشترین ابزاری است که یک گیمر با آن سروکار دارد. به همین سبب داشتن یک طراحی ارگونومیک و متناسب با نیاز شما برای تجربه بازی بدون احساس خستگی و مچ‌درد اهمیت بالایی دارد. ماوس گیمینگ بی سیم به دلیل داشتن آزادی عمل بیشتر به شما کمک می‌کند در هر حالتی از آن استفاده کنید و این مورد باعث می‌شود بهتر فاصله خود را با کیبورد و مانیتور حفظ کنید.

دقت و سرعت بالا در عملکرد

دقت و عملکرد ماوس های بی سیم به نوع رابط اتصال، لنز و DPI آن‌ها بستگی دارد. بهترین ماوس گیمینگ بی سیم اغلب با DPI بالا و لنز اپتیکال تولید می‌شوند که از دقت و سرعت بالایی برخوردار هستند و برای بازی‌های رقابتی بهترین گزینه‌های موجود در بازار می‌باشند. ماوس‌های رادیویی (دارای دانگل) به نسبت مدل بلوتوثی از سرعت اتصال و دقت بیشتری برخوردار هستند.

اتصال بی‌سیم قدرتمند و بدون تاخیر

معرفی از بهترین ماوس گیمینگ بی سیم

خوبی این ماوس‌ها در اتصال بی‌سیم بدون قطعی است؛ زیرا وسعت حرکت دست شما را بدون نگرانی از قطع شدن ماوس بیشتر می‌کند. علاوه‌برآن بهترین ماوس گیمینگ بی سیم از نوع رادیویی عملکردی بدون تأخیر هنگام بازی به شما ارائه خواهند کرد.

داشتن قابلیت‌های شخصی‌سازی دکمه‌ها

بهترین ماوس گیمینگ بی سیم دارای کلیدهایی هستند که هنگام بازی به عملکرد شما سرعت بیشتری می‌بخشند و قابلیت تنظیمات دارند. برای مثال در بازی‌های FPS دکمه‌ای به نام Sniper در ماوس‌ها تعبیه شده است که می‌توانید با آن به‌راحتی حریف خود را هدف بگیرید.

طول عمر باتری

از آن‌جایی که بهترین ماوس گیمینگ بی سیم برای ساعت‌ها بازی کردن تولید شدند، طول عمر بالایی دارند و به‌راحتی شارژ آن‌ها تمام نمی‌شود. از طرفی بیشتر ماوس‌ گیمینگ مدل بی‌سیم باتری‌هایی دارند که می‌توان دوباره آن‌ها را شارژ کرد.

معرفی برندها ماوس بی‌سیم گیمینگ

در این قسمت با معرفی برترین برندهای تولید‌کننده انواع بهترین ماوس گیمینگ بی سیم سعی کردیم شما را در انتخاب راحت‌تر و خرید یک موس باکیفیت کمک کنیم.

برند لاجیتک

لاجیتک یکی از قدیمی‌ترین و شناخته‌شده‌ترین برندها در زمینه تولید انواع تجهیزات کامپیوتری است که محصولات گیمینگ زیادی از جمله کیبورد، ماوس، هدست، پد ماوس و کنترلرهای بازی به بازار عرضه می‌کند. محصولات لاجیتک به دلیل کیفیت ساخت بالا، طراحی ارگونومیک و قابلیت‌های متنوع، محبوبیت زیادی در بین گیمرها دارند.

برند ریزر

ریزر یک برند محبوب و شناخته شده در میان گیمرهای حرفه‌ای است. محصولات ریزر با طراحی ارگونومیک و مهندسی شده، نورپردازی RGB چشم‌نواز و عملکرد قدرتمند شناخته می‌شوند. این برند عمدتا بر روی کیبورد گیمینگ مکانیکی، ماوس‌های گیمینگ با سنسورهای دقیق و هدست‌هایی با کیفیت صدای بالا تمرکز دارد.

برند کورسیر

کورسیر علاوه بر محصولات گیمینگ، در زمینه تولید قطعات کامپیوتر مانند رم، پاور و کولر نیز شناخته شده است. محصولات گیمینگ کورسیر به دلیل کیفیت بالا، قابلیت شخصی‌سازی و طراحی جذاب، مورد توجه بسیاری از گیمرها قرار گرفته است.

برند گلوریوس

گلوریوس برندی است که تازه وارد بازار محصولات گیمینگ و لوازم جانبی کامپیوتر و لپ‌تاپ شده است. این برند با تمرکز بر تولید کیبوردهای مکانیکی با سوئیچ‌های با کیفیت و ماوس‌های گیمینگ با سنسورهای دقیق، توانسته است جایگاه ویژه‌ای در میان رقبا کسب کند. محصولات گلوریوس به دلیل طراحی مینیمال و قیمت مناسب، محبوبیت زیادی دارند.

برند گیگابایت

برند گیگابایت یک تولید کننده معروف مادربرد است؛ اما این شرکت همچنین محصولاتی مانند کیبورد، ماوس و هدست و هدفون نیز تولید می‌کند. محصولات گیمینگ گیگابایت با طراحی ارگونومیک و عملکرد خوبی که دارند، گزینه مناسبی برای گیمرهایی هستند که به دنبال محصولاتی با قیمت مناسب می‌باشند.

برند تراست

تراست یک برند هلندی معروف در زمینه تولید انواع لوازم جانبی و وسایل گیمینگ با قیمت مناسب است. محصولات تراست به دلیل طراحی ساده و عملکرد قابل قبول، گزینه مناسبی برای گیمرهای مبتدی هستند.

معرفی بهترین ماوس بی‌سیم گیمینگ

 

ماوس بی سیم گیمینگ لاجیتک G502X Plus

ماوس بی سیم گیمینگ لاجیتک G502X Plus

G502X Plus یک از بهترین ماوس گیمینگ بی سیم بازار از برند لاجیتک با نورپردازی بسیار زیبا و طراحی ارگونومیک است که در بین کاربران خانگی و گیمینگ بسیار محبوب می‌باشد. نوع لنز این ماوس اپتیکال - Optical می‌باشد که دارای سرعت و دقت بالایی در دستور فرستادن به سیستم برای حرکت نشانگر ماوس در لپ تاپ دارد. سنسورهای این لنز مقاومت بالایی در برابر گردوخاک دارند و شما از ماوس روی هر نوع سطحی می‌توانید استفاده کنید. میزان DPI این ماوس 25600 است که دقت بالایی در حرکت موس ایجاد می‌کند. علاوه‌بر آن وزن ماوس 106 گرم بوده و برای گیمرهای MOBA استفاده از آن راحت‌تر خواهد بود. یکی از ویژگی‌های مهم این ماوس مجهز بودن به 13 کلید است تا سرعت عملکرد و تسلط شما را هنگام بازی بیشتر کند. نحوه اتصال ماوس گیمینگ لاجیتک بی سیم و نوع رابط آن دانگل-USB می‌باشد که سرعت بالاتر و تأخیر کمتری نسبت به دیگر ماوس‌های بی سیم دارد.

ماوس گیمینگ ریزر Cobra Pro

بهترین ماوس گیمینگ بی سیم است که هنگام بازی می‌توانید از نورپردازی بی‌نظیر آن در تاریکی لذت ببرید. این ماوس با طراحی ارگونومیکی که دارد به‌راحتی در دست شما جای می‌گیرد. همچنین ماوس ریزر به‌ گونه‌ای طراحی شده است که قابلیت کار کردن با هر دو دست را دارد. علاوه‌برآن در قسمت کلید‌های ماوس شیارهایی قرار دارد که از عرق کردن دست و ایجاد صدای زیاد هنگام استفاده از آن در بازی‌های شوتینگ جلوگیری می‌کند.

وزن ماوس 77 گرم و سبک بوده تا حرکت آن برای شما راحت‌تر باشد. لنز به کار رفته در این ماوس اپتیکال - Optical با دی‌پی‌آی 30000 و فرکانس 2.4 گیگاهرتز می‌باشد که دقت، عملکرد، حساسیت بالایی دارد. از طرفی این ماوس مجهز به 8 کلید کاربردی بوده و میزان ضربه‌پذیری کلیدهای آن 90 میلیون است. بدین ترتیب برای بازی‌های رقابتی مانند FPS، MOBA و Battle Royale، که سرعت عمل حرف اول را می‌زند، عملکرد فوق‌العاده‌ای خواهد داشت. نحوه اتصال این ماوس بی‌سیم است و قابلیت اتصال با USB بلوتوث و دانگل را دارد.

ماوس بی سیم گیمینگ کورسیر M65 RGB ULTRA

موس بی سیم گیمینگ

M65 RGB Ultra بهترین ماوس گیمینگ بی سیم از برند است که در طراحی آن به نحوه صحیح قرار گرفتن ماوس داخل دست توجه بسیاری شده است تا فشار کمتری به مچ و انگشتان دست پس از ساعت‌ها بازی کردن وارد شود. این ماوس با وزن 110 گرم و در ابعاد 117×77×39 میلی‌متر تولید شده است. علاوه‌برآن دارای نورپردازی می‌باشد تا تجربه بهتری از بازی با آن داشته باشید. تعداد کلیدهای به کار رفته در این ماوس 8 عدد با قابلیت تنظیم و سفارشی‌سازی کلیدها می‌باشد. به همین سبب به شما امکان سرعت‌عمل بیشتری را به‌خصوص در بازی‌های FPS و MOBA می‌دهد. نوع لنز این ماوس اپتیکال - Optical بوده و میزان DPi ماوس 26000 است که باعث بالا رفتن سرعت و دقت ماوس در حرکت سریع نشانگر روی صفحه‌نمایش می‌شود. نوع اتصال ماوس کورسیر هم بلوتوثی می‌باشد.

ماوس گیمینگ لاجیتک مدل G502 LIGHTSPEED

G502 LightSpeed بهترین ماوس گیمینگ بی سیم با طراحی ارگونومیک با نورپردازی RGB می‌باشد. در طراحی آن، روکش‌های پلاستیکی کنار ماوس به کار رفته که پس از عرق کردن دست باعث می‌شود تسلط شما روی بازی از بین نرود. وزن این ماوس 114 گرم بوده و در ابعاد 132×75×40 میلی‌متری تولید شده است. همچنین با دی‌پی‌آی 16000 در بازی‌های رقابتی MOBA عملکرد خوبی دارد. بدین ترتیب به شما کمک می‌کند با سرعت بیشتری به حریف خود شلیک کنید.

این ماوس دارای 11 عدد کلید مختلف و اسکرول دو حالته است. علاوه‌برآن کلیدهای ماوس با استفاده از نرم‌افزار Logitech G HUB قابلیت تنظیم مجدد دارند. نوع رابط به کار رفته در این ماوس LightSpeed Wireless و دانگل-USB می‌باشد که به‌راحتی به سیستم متصل می‌شود.

ماوس بی سیم گیمینگ ریزر مدل Viper V2 Pro PUBG

ماوس بی سیم گیمینگ ریزر مدل Viper V2 Pro PUBG

یکی دیگر از بهترین ماوس گیمینگ بی سیم با عملکردی قدرتمند و سریع، دقت بالا، طراحی جذاب و ارگونومیک، تمام این ویژگی‌ها باعث شده است بهترین ماوس گیمینگ بی‌ سیم باشد. ماوس گیمینگ ریزر با ترکیب رنگ زرد، مشکی و نارنجی یک ماوس شیک برای کاربران گیمر است که وزن آن 58 گرم می‌باشد. همچنین قابلیت کار کردن با هر دو دست را دارد و برای گیمرهای حرفه‌ای گزینه‌ عالی خواهد بود. با قابلیت ضربه‌پذیری کلیدها تا 90 میلیون بار نه‌تنها سرعت زیادی دارد؛ بلکه از دقت بالایی هم برخوردار است. در طراحی آن 6 عدد کلید در کنار و روی ماوس تعبیه شده که قابلیت تنظیم دارند. اما مهم‌ترین ویژگی آن داشتن لنز اپتیکال با DPI به میزان 30000 است که مقاوم بوده و دقت و سرعت بالایی در خواندن اطلاعات و فرستادن آن به صورت کد به کامپیوتر دارد. شما می‌توانید این ماوس را از طریق دانگل-USB به سیستم خود وصل کنید.

ماوس بی سیم گیمینگ گلوریوس مدل O Matte Black

O Mate Black بهترین ماوس گیمینگ بی سیم با وزنی سبک یعنی 69 گرم است که پس از استفاده طولانی‌مدت دست شما را خسته نخواهد کرد. یکی از مزایای مهم این ماوس، طراحی است که باعث جریان هوا بین دست و ماوس شده و برای تسلط بیشتر از عرق کردن کف دست جلوگیری می‌کند. این ماوس در ابعاد ۱۲۷x۳۷.۵x۶۶ میلی‌متری تولید شده و علاوه‌بر طراحی ارگونومیک مجهز به نورپردازی نیز می‌باشد. تعداد کلید این ماوس 6 عدد است که قابلیت تنظیم مجدد دارد. نوع لنزی که در تولید آن به کار رفته لنز اپتیکال با DPI به میزان 19000 است که سرعت بالا و دقت زیادی در حرکت نشانگر ماوس روی صفحه‌نمایش ارائه می‌دهد. بدین ترتیب به عنوان یک گیمر اسنایپر علاقه‌مند به گیم‌های شوتینگ برای شما فوق‌العاده مناسب خواهد بود. نحوه اتصال ماوس گلوریوس بی‌سیم و با استفاده از دانگل-USB است.

ماوس بی سیم گیمینگ لاجیتک مدل G705

ماوس بی سیم گیمینگ لاجیتک

ماوس G705 این محصول که یکی از بهترین ماوس گیمینگ بی سیم است، با رنگ زیبا و نورپردازی فوق‌العاده جذابی که دارد یکی دیگر از بهترین ماوس های گیمینگ بی سیم بازار می‌باشد. ماوس گیمینگ لاجیتک با وزن 85 گرم و در ابعاد 39.4*68.1*105.8 میلی‌متری تولید شده و استفاده از آن برای گیمرهایی که دست‌های کوچکی دارند، بسیار مناسب خواهد بود. علاوه‌برآن نوع لنز ماوس اپتیکال - Optical با دی‌پی‌آی 8200 است که سرعت و عملکرد خوبی را ارائه می‌دهد. بدین ترتیب برای بازی‌های RPG، RTS و MOBA مناسب است. از نظر تعداد کلید‌ها، دارای 6 کلید با قابلیت تنظیم و شخصی‌سازی عملکردشان می‌باشد. شما می‌توانید از رابط دانگل-USB برای اتصال ماوس به کامپیوتر و لپ‌تاپ استفاده کنید.

ماوس بی سیم گیمینگ گیگابایت مدل AORUS M6

Aorus M6 بهترین ماوس گیمینگ بی سیم با طراحی ساده اما شیک است که دارای نورپردازی می‌باشد. تنها نقطه‌ضعف این ماوس شاید اسکرول کوچک آن باشد. ولیکن از نظر سرعت و دقت عملکرد عالی دارد. شما از این ماوس با هر دو دست خود می‌توانید استفاده کنید. همچنین دارای 6 عدد کلید با قابلیت تنظیمات مجدد است که برای بازی‌های شوتینگ تسلط شما را افزایش می‌دهد. فرکانس پولینگ‌ریت این ماوس 2.4 گیگاهرتز است. بدین ترتیب سریع‌تر به حرکت دست شما پاسخ می‌دهد و نشانگر روی صفحه‌نمایش با تأخیر کمتری حرکت می‌کند. نوع لنز به کار رفته در این ماوس اپتیکال - Optical مدل (Pixart 3395) است که DPI آن به میزان 26000 است. به همین خاطر خبری از کندی حرکت نشانگر هنگام بازی و هنگ کردن ماوس نخواهد بود. علاوه‌برآن ضربه‌پذیری کلیدها 50 میلیون بار است که آن را برای بازی‌های FPS به گزینه عالی تبدیل می‌کند. نحوه اتصال این ماوس بی‌سیم با رابط USB Type-C است و یک کابل 180 سانتی‌متری همراه خود دارد.

آخر تاپ رایان تعداد زیادی از بهترین ماوس گیمینگ بی سیم را برای شما عزیزان در وب‌سایت خود با مشخصات فنی و ظاهری دقیق آماده کرده است که با مقایسه قیمت و مشخصات هر مدلی از هر برندی که مدنظرتان است، مطمئن‌تر ماوس مورد نیاز خود را انتخاب کنید.

نظرتان را بنویسید