ثبت نام لاتاری 2026 (1403) با لایزرو

ثبت نام لاتاری 2026 (1403) با لایزرو
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
پیمانکار

فرم ثبت نام لاتاری فارسی، اصلی، رسمی

فرم لاتاری  موجود در سایت لایزرو به مانند فرم اصلی و رسمی موجود در سایت لاتاری گرین کارت آمریکا است، با این تفاوت که تیم لایزرو فرم لاتاری را به فارسی تغییر داده و روند ثبت نام لاتاری را به ساده ترین شکل ممکن تغییر داده اند تا متقاضیان بتوانند به راحتی فرم لاتاری را تکمیل و ثبت کنند.

علاوه بر این پس از ثبت فرم لاتاری، ابتدا اطلاعات توسط کارشناسان لایزرو به طور کامل و جزء به جزء بررسی شده و در صورتی که نقصی نداشته باشد در سایت اصلی لاتاری ثبت شده سپس فایل کانفرمیشن را در پنل کابری شما بارگزاری می‌کنیم.

در صورت مشاهده نقص در فرم لاتاری، از طریق پیامک و یا تماس تلفنی راهنمایی های لازم برای رفع نقص به شما داده خواهد شد. پس از رفع نقص ثبت نام لاتاری انجام خواهد گرفت و فایل کانفرمیشن در پنل کاربری بارگزاری می‌شود.

فرم ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا

در لایزرو فرم ثبت نام لاتاری را به فارسی تکمیل کرده تا کارشناسان ما فرم شما را در سایت اصلی ثبت نام لاتاری آمریکا ثبت کرده و سپس کانفرمیشن نامبر را در پنل شما بارگزاری ‌کنند. پس از بارگزاری کانفرمیشن می‌توانید آن را دانلود کرده و نزد خود نگاه دارید. پس از اعلام جواب لاتاری نتیجه ثبت نام شما توسط تیم لایزرو بررسی شده و از طریق پیامک اطلاع رسانی صورت می‌گیرد.

ثبت نام حضوری لاتاری

در حال حاضر به دلیل فضای محدود موسسه امکان ثبت نام و پذیرش ثبت نام حضوری لاتاری برای ما مقدور نبوده و ما سعی داریم در ایام لاتاری امکان ثبت نام حضوری لاتاری در مجموعه لایزرو را برقرار کنیم. در صورت فراهم شدن امکان ثبت نام حضوری لاتاری، در سایت و صفحات شبکه های اجتماعی لایزرو، اطلاع رسانی لازم انجام خواهد شد.

مزایا و خدمات ثبت نام لاتاری با لایزرو

ثبت نام در لاتاری با سایت لایزرو چندین مزیت دارد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

خدمات دریافت از لایزرو

خدمات دریافتیسایت لاتاریسایت لایزرو
پیش ثبت نام لاتاری🟥🟩
بررسی اطلاعات فرم لاتاری🟥🟩
بررسی، اطلاع رسانی و راهنمایی جهت رفع نقص فرم لاتاری🟥🟩
بررسی عکس لاتاری🟥🟩
بررسی حجم و فرمت عکس لاتاری🟩🟩
ویرایش عکس لاتاری🟥🟩
کارگزاری رایگان🟥🟩
بررسی نتیجه لاتاری🟥🟩
اطلاع رسانی پیامکی نتیجه لاتاری🟥🟩
تماس مستقیم با برندگان لاتاری🟥🟩
ارائه مشاوره اولیه به برندگان لاتاری🟥🟩
ثبت دوشانسه🟥🟩
ثبت نام لاتاری رایگان🟩🟥

* هزینه دریافتی ثبت نام لاتاری در لایزرو، به دلیل ارائه چندین خدمات متنوع در مراحل ثبت نام و پس از برنده شدن در لاتاری است.

شرایط ثبت نام لاتاری

شرایط ثبت نام لاتاری بسیار آسان است، برای شرکت در لاتاری نیازی به برخورداری از دانش زبان یا مدرک زبان انگلیسی نیست در صورتی که شرایط زیر را داشته باشید می‌توانید در لاتاری شرکت کنید.

الزام به داشتن پاسپورت از دوره 2024 برداشته شده است اکنون ثبت نام لاتاری بدون پاسپورت انجام می‌شود. ارائه پاسپورت به بعد از برنده شدن در لاتاری موکول شده است.

لینک مرجع https://layzero.ir
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/k9k6
نظرتان را بنویسید