جدول قیمت باغ ویلاهای فروش در سهیلیه کرج

جدول قیمت باغ ویلاهای فروش در سهیلیه کرج
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
محمد حسین

در چند سال گذشته به ویژه از سال های 1390 به بعد، افزایش درخواست خرید ویلا در کردان باعث افزایش چشمگیر قیمت‌ باغ ویلاها در منطقه‌های کردان و سهیلیه کرج و حتی مناطق اطراف همچون چهارباغ وتهراندشت شده است. این افزایش تقاضا و در نتیجه آن افزایش قیمت به حدی بوده که بعضی از ویلاها قیمتی برابر با خانه‌هایی در مناطق شمالی تهران دارند. در این نوشته قصد داریم به بررسی به روزترین قیمت های خرید وفروش ویلاباغ در این مناطق بپردازیم.

سهیلیه در بخش جنوبی  کردان و پایین اتوبان کری قزوین قرار دارد و به عنوان محبوب‌ترین و بزرگ‌ترین بخش ویلایی آن منطقه شناخته می‌شود. این منطقه به دلیل قرارگیری بیشتر ویلاهای نقلی و قیمت‌های مناسب، محبوبیت زیادی دارد. سهیلیه از طریق اتوبان تهران-کرج یا جاده قدیم هشتگرد به راحتی قابل دسترسی است.

منطقه سهیلیه کرج خود شامل ده‌ها منطقه ویلایی است که در ادامه، یک جدولی از تازه ترین قیمتهای خرید و فروش و معاملات ویلا در  سهیلیه کرج ذکر خواهد شد.

قیمت هر متر ویلا

موقعیت

10 الی 25 میلیوندرختی لشکرآباد
10 الی 15 میلیونسپیدار لشکرآباد
10 الی 30 میلیونشهرک زعفرانیه
10 الی 20 میلیونسنقرآباد
10 الی 18 میلیونآغچه حصار،ابراهیم آباد

 قیمت های بالا به صورت حدودی بوده و احتمال دارد در یک منطقه قیمت های کمتر یا بیشتر هم مشاهده شود.قیمت های فوق با بررسی های انجام شده صفحه خرید ویلا و ملک در سهیلیه و کردان سایت zamiin.ir   و مصاحبه با کارشناسان این سایت جمع آوری شده است.

جدول قیمت یک ویلای نقلی نوساز محدوده 250الی 300 متر متری در سهیلیه کرج

قیمت هر متر ویلاموقعیت
از 3.5 میلیاردلشکرآباد
از 3 میلیاردسنقرآباد
از 3 میلیاردعباس آباد
از 2.5 میلیارداغلان تپه
از 2.5 میلیاردزکی آباد
از 3 میلیاردآغچه حصار

عوامل تاثیر گذار در قیمت ویلاهای سهیلیه

عواملی مانند داشتن سند مالکیت، انشعابات قانونی آب، برق، و گاز، و کیفیت ساخت، به بالا و پایین شدن در قیمت‌ ویلاها منجر می‌شود. به عنوان مثال، ویلاهایی که مالک  از اجناس با کیفیت و قیمت بالا برای ساخت استفاده کرده، قیمت بالاتری نسبت به ویلاهای دیگر در همان منطقه دارند.

 به طور کل عوامل موثر در قیمت ویلا عبارت اند از :

موقعیت مکانی: ویلاهایی که در مناطق با چشم انداز زیبا، دسترسی آسان به امکانات شهری یا نزدیکی به جاده اصلی قرار دارند، معمولاً قیمت بالاتری دارند.

امکانات و امنیت: وجود امکانات مانند آب، برق، گاز، استخر، سونا و امنیت منطقه، بر قیمت ویلا تأثیرگذار است.برای مثال ویلاهای شهرکی قیمت بالاتری دارند

کیفیت ساخت: استفاده از متریال با کیفیت برای ساخت ویلا، میزان استحکام و زیبایی آن را تعیین می‌کند و در نتیجه بر قیمت تأثیر می‌گذارد.

متراژ:  هرچه زمین  و بنای ساخته شده بیشتر باشد قیمت ویلا نیز بیشتر خواهد بود.

وضعیت قانونی: داشتن سند مالکیت و جواز ساخت، اعتماد و اطمینان بیشتر خریداران را جلب می‌کند که می‌تواند به افزایش قیمت منجر شود.در اصل ویلاهایی که سند و جواز ساخت دارند قیمت بسیار بیشتری دارند.

بررسی قیمت زمین و باغچه در سهیلیه کرج

مناطق کردان و سهیلیه به دلیل نزدیک بودن به تهران، جزو محبوبترین مناطق برای سرمایه‌گذاری در خرید زمین،باغ،باغچه اطراف تهران هستند. این دو منطقه در فاصله تقریبا یک ساعته از شهر تهران قرار دارند که با عبور از مسیرهای ترافیکی تهران-کرج و ادامه مسیر از خروجی کردان به این مناطق می‌توان به آنها دسترسی پیدا کرد.

به دلیل معاملات فراوان در زمین‌ها، باغات و باغچه‌ها در سهیلیه کرج، بیشتر زمین‌های این مناطق توسط سرمایه داران تهرانی وکرجی خریداری شده است. این سرمایه‌گذاران در طی دهه‌های گذشته، زمین‌ها را به منظور رشد و سرمایه‌گذاری خریداری کرده و موجب رشد ورونق این مناطق شده اند.

 منطقهزمین  قولنامه ایزمین سند دار
 سهیلیه،خیابان درختیاز ۷ میلیوناز ۸.۵ میلیون به بالا
سهیلیه، لشکراباد،سپیدارازمتری ۵ میلیونازمتری۶میلیون
سهیلیه، سنقرآبادازمتری ۴.۵ میلیونازمتری ۶ میلیون
سهیلیه،اغچه حصارازمتری ۴میلیونازمتری ۵ میلیون
 سهیلیه،اغلان تپهازمتری ۲.۵ میلیونازمتری ۳ میلیون
 سهیلیه،زکی ابادازمتری ۱میلیونازمتری ۱.۵  میلیون
قیمت زمین در رامجین کرجازمتری ۳ میلیوناز متری ۳.۵  میلیون
سهیلیه،قاسم گرجیازمتری ۳ میلیونازمتری ۳.۵  میلیون
سهیلیه،رمندهازمتری ۳ میلیونازمتری ۳.۵  میلیون
سهیلیه، ابراهیم آبادازمتری ۳ میلیونازمتری ۳.۵ میلیون
سهیلیه،شهرک زعفرانیه(داخل بافت)تمامی املاک سند دارندازمتری ۶ میلیون به بالا
سهیلیه،شهرک زعفرانیه(خارج بافت)ازمتری ۱.۵  میلیونازمتری 2.۵  میلیون

 

حرف پایانی:

با بررسی هایی که انجام شده میتوان گفت سهیلیه کرج از محبوبترین مناطق ویلایی کشور محسوب شده و میزان معاملات بیشتری نسبت به سایر نقاط  ویلایی دارد پرطرفدارترین مناطق سهیلیه کرج شامل :لشکرآباد،سنقرآباد،عباسآباد،آغچه حصار میباشد

در صورتی که قصد خرید ویلا یا زمین در سهیلیه کرج را دارید بهتر است با مشاور املاک معتبر مشورت گرفته تا مناسبترین مورد با بودجه و نیاز شما را به شما پیشنهاد دهد.

این مطالبی که نوشته شده است برگرفته شده از سایت معتبر ومحبوب تکلی است. برای کسب اطلاعات بیشتر به منبع مراجعه کنید

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/5JrA
نظرتان را بنویسید