بهترین قرص ها برای درمان سندروم روده تحریک پذیر

بهترین قرص ها برای درمان سندروم روده تحریک پذیر
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
Sara Ahmadi

قرص لوبیپروستون
از این قرص برای درمان سندروم روده تحریک پذیر در مواردی استفاده می شود که همراه با یبوست مزمن باشد و با استفاده از سایر روش های درمان نتوان آن را درمان کرد. این دارو باعث افزایش ترشح مایع در روده شده و با این کار به دفع مدفوع کمک می کند. این دارو نیز برای درمان سندروم روده تحریک پذیر در زنان طراحی شده است.

قرص لیناکلوتید
این دارو نیز در مواردی از سندروم روده تحریک پذیر استفاده می شود که یبوست غالب باشد و با افزایش ترشح مایع در روده به دفع مدفوع کمک می کند. قرص لیناکلوتید ممکن است منجر به اسهال شود به همین دلیل توصیه می شود برای جلوگیری از بروز اسهال 30 تا 60 دقیقه قبل از خوردن غذا مصرف شود.

کپسول گاسترولیت 
گاسترولیت حاوی آویشن بوده و در کاهش علائم سندروم روده تحریک پذیر مانند درد، نفخ و سوء هاضمه بسیار موفق عمل کرده است. همچنین ترکیبات گیاهی این دارو به درمان اسهال ناشی از سندروم روده تحریک پذیر کمک می کند. این کپسول باید هر 8 ساعت یک بار به همراه آب مصرف شود.

کپسول کولمیگان 
کپسول کولمیگان حاوی مواد طبیعی مانند نعناع فلفلی می باشد. نعناع فلفلی به طور کلی برای درمان بیماری های گوارشی بسیار مفید بوده و به بهبود علائم سندروم روده تحریک پذیر از جمله نفخ و درد ناشی از آن بسیار کمک می کند. این دارو باید 30 تا 60 دقیقه قبل از میل کردن غذا مصرف شود و توصیه نمی شود که بلافاصله بعد از غذا آن را استفاده کنید.

کپسول ژلومینت
در ترکیبات این دارو نیز از نعناع فلفلی استفاده شده است. این دارو از انقباض عضلات دستگاه گوارش جلوگیری می کند و با این کاره علائم سندروم روده تحریک پذیر مانند نفخ، گاز و درد شکم را کاهش می دهد. این قرص نیز باید قبل از غذا مصرف شود.

قرص مبورین 
قرص مبورین دارویی است که به عنوان ضد اسپاسم شناخته شده است. این دارو در درمان سندروم روده تحریک پذیر می تواند با آرام کردن عضلات شکمی به کاهش گرفتگی ها و دردهای ناشی از این سندروم کمک کند. توصیه می شود که این قرص را سه بار در روز قبل از هر وعده غذایی مصرف کنید.
 

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/Bl5X
نظرتان را بنویسید