خدمات امداد خودرویی

خدمات امداد خودرویی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
safarbama

خودروبر بردسیر

برای جابه‌جایی خودرو خود بهتر است از خودروبرهایی استفاده کنید که سیستم هیدرولیک دارند زیرا علاوه بر سهولت استفاده امکان اسیب زدن به خودرو کمتر است. خودروبر بردسیر دارای نگه دارنده های استاندارد است و امکان لغزش و تکان خوردن خودرو وجود ندارد.

یدک کش زرند                                            

شاید برای شما سوال پیش بیاید که تفاوت یدک‌کش و خودروبر در چیست؟ برای اینکه بهتر فرق این دو را متوجه بشید باید بگویم ، در خودروبر خودرو روی خودروبر سوار می شود ولی در یدک کش خودرو به دنبال یدک کش کشیده خواهد شد. اگر در شهر زرند زندگی میکنید و نیاز به یدک کش دارید میتوانید از خدمات یدک کش زرند مجید امداد استفاده کنید.

خودروسوار کرمان

خودروبر یا خودروسوار کرمان از سال ها قبل در شهرهای مختلف از جمله ایران و کرمان جا افتاده است و همواره بهترین شرکت های حمل خودرو هستند تا خودروی شمارا جابه جا کنند. سوال برای مردم عزیز این است چرا از خدمات خودروبر استفاده کنیم؟ خدمات خودروبر یعنی جابه جایی خودروی تصادفی یا حمل خودروهای صفر، لوکس، فرسوده،گمرکی، به محل مورد نظر  یا برای مسافرت نیاز به جابه جایی خودرو دارید این کار را می توانید به تیم مجید امداد بسپارید تا به بهترین و سریع ترین شکل خدماتش را به شما ارائه دهد.

 

لینک مرجع https://majidemdad.ir/
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/pr6X
نظرتان را بنویسید